Monday, August 31, 2009

Bangun awal :D

hehehheehhehehhehe.
aku bukan baru bgn tau.
td kol 9.30am dh bgn dh.
ceyhhhhhhhhhhhhh!
nak bangga nh~

yelah,
almaklumlah kan cuti.
cuti2 pon aku bgn pagi2 seyh~
(hoooiiiii...9.30am tuh pagi2 lah sgt ain..matahari dah pacak dh weyh!)
ahakkkkss.

kire ok what aku bgn pepagi.
kalo tak,
time2 nak zohor tuh baru terbukak mata nh ha.
baru ringan kelopak mata nh nak terbukak.
tapi hari nh dengan senangnye aku bgn kol 9.30am.
tdo kol 5.15am ag tau~
nh yang bangga nh~

hahhahahahaha.
ape yang initiate aku bgn awal?
(ceyh...initiate..mcm perkataan guna dalam ayat kimia jer..hahah)
aku bgn nak pegi buang air besar (poo poo..haha)
biaselah mmg aku akan bgn tiap2 pagi pon.
aku punye sistem perkumuhan nh baek tau~
takde masalah sembelit...or masalah kencing ke..
(makanlah sayuran banyak2 ye...minum air kosong byk2 jugak~)
tapi senang dapat cirit birit kalo makanan pedas sgt or tak bersih sgt.
eheh
(eyh, apsal cter pasal be**k plak nh???)

ok2.
aku bangun awal sbb ms bgn nak g toilet tuh,
kebetulan ade SMS masok.
dari lecturer aku Dr Normah.
die cakap klas die minggu nh takde sbb die cuti minggu nh.
die akan ganti minggu depannye.
so??
ape yg buat smpai aku bgn trus tak ngantok2 dh?

sbb,
presentation aku yang patutnye esok dah dianjak ke minggu depan~!!!!!
wahhhhhhhhhhhhh!!
heaven skaliiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
yelah...
kan aku bebel2 dalam satu entry before nh yang esemen nh susah~
info aku dpt pon ciput jerrr~
(takde kene mengena ngan Kak Ceera nye Ciput ye..hehe)
dh info pon cket...mane nak buat powerpoint nye plak.
hishhh.
haru haru.
sebab tuh dpt jer sms dri doktor tadi trus aku sengih2 sorang and sms member group yang laen.
heheheheheheh
(laju jer ko ain ble time nak sms ckp class cancel~)
haruslah weyh lajuuuuuuuuuuuu~
semua org suke bab2 class cancel :D
lagipun klas die minggu nh esok ptg jer untuk presentation aku tuh.
hikksss.
lagi aku suke!

itulah yang buat aku terbgn trus.
and trus ngadap blog ko!!!!
tegar tak tegar blogging aku nh????!
hahahahahhahaha.
(lepas poo poo ngan berus gigi lahhh...)

tapi walaupun esemen dh anjak,
kene setel paperwork untuk bengkel photography plak.
esok ade meeting.
yang nh jap ag aku cter ye...~
takde kaitan ngan tajuk entry kalo cter dalam entry nh.
(macam ko slalu ikut tajuk ain..lari tajuk adelah...)

hehehhe
:)

Salam Merdeka semua!!
yang nak balik ke bandar ptg nanti tuh,
hati hati ye :)

p/s: suke btol ble klas cancel. so discussion malam nh dianjak ke esok. nak baut ape ari nh ye lepas setel paperwork? ngeeeeeeee :D

No comments: