Thursday, August 20, 2009

Rasa Pelik Betul~

huhuhuhuu.
SUMPAH!
korang nak cakap aku ngade ke melebih ke terpulang lah.
huhuhuhuh.
kan aku dh ckp semalam2 kan aku takleyh kene hujan.
even sikit.
nanti aku demam.

semalam2 tuh disebabkan lapar sangat, aku pergi redah jer hujan tuh.
hujan rintik2 ape sangat lah kan bg siape2 pun.
setakat dua tiga titis turun atas kepala tuh ape jer lah kan.
so aku pon jalan ngan selamba jer.
nh alkisah ari selasa.
ptg selasa ms hujan lebat gler tuh.

sampai2 jer gerai makan tmpat aku tapau makanan tuh,
sedang aku tunggu2 order aku disiapkan,
tibe2,
HUJAN LEBAT BALIK!!!

aisehhhh!!! cmne aku nak balik nh??!!
so aku tunggu lah kejap kat gerai tuh,
skali mcm takkan reda jer.
malas aku nak tunggu lama2,
kang lewat aku balik bilik sorang2 plak tuh.
aku redah jer.
seb baek dh kurang lebat dh.
renyai2 lah jgak.

balik bilik trus rasa pening2.
makan2 then leps makan trus makan ubat.
trus tdo!!
ye!
aku tau lepas makan tak elok tdo trus.
tapi aku dh kepeningan yang amat!

cepat btol kesan kene hujan kat aku tuh.
pg esoknye iaitu rabu,
klas aku kol 11.
aku mule rs panas hidung,
mata denyut2 jer rs nak tersembul.
aku gagahkan jgak nak pegi klas~
huhuhuhu

smpai kat klas kepala dah pening2 gler.
muke sumer org nampak double jer.
huk3.
takpe2 tahan jer.
aku tahan jer dlm klas.
sampai kol 1pm.

then g makan.
maybe aku lapar kot sbb tuh aku pening sgt.
aku takde selera,
makan mi kari jer.
tuh pon sket jer.
tp tak jgak baek pening aku nh.
makin jadi2 ade lah.
aaaaaah!
malas nak ponteng klas.
aku g jer klas ptg plak.
2pm smpai 4pm.

abes klas trus balik bilik then makan ubat and rehat.
tp takleyh tdo plak.
aku tahan jer smpailah skrg.
aku dh ngantok2 nh.
jap ag aku tdo lah.

see people?
aku tak mengada lah.
mmg aku takleyh kene hujan walaupun sikit :(
aku bukan maen2 demam nh.
aku baru pas makan ubat nh.
lidah aku rasa pahit2 dh,
sumer aku makan rasa tak sedap.
hidung rasa panas, tekak rasa panas.
tekak mula kering2 dh.
hmmmmm.
tanda2 nak demam panas :(

aku takleyh demam panas.
aku kene elak demam panas.
sbb kalo demam aku kene athsma attack yg amat dasyat!
smpai tak tdo mlm sbb muntah2.
nanges2 tuh mmg perkara biasa sbb tahan sakit.

minggu depan exam mid-term.
aku takleyh demam.
doakan aku cepat baek and tak ape2 k?

pelik kan betapa cepat badan aku react lepas kene hujan?
hmmmm.
pelik.

p/s: aku dah sihat sket nanti aku smbung ek cter "Kisah Aku dan Dia" Part 2 plak :)

No comments: