Tuesday, August 25, 2009

Ketiga~

adoiiii~
aku takde amik gmbr makanan untuk hari 1st and 2nd bukak pose.
mehlah aku blog secara ringkas menu aku tuk berbuka di pose ke-3 nh.


simple jer makanan aku.
bli kat gerai2 makan kat blakang tmpt aku tinggal skrg.
sumer nh masakan panas ye.
bukannye lauk2 yg pakai bli rm2 rm3 tuh ye :)

maknan di atas adalah untuk 2 org ye.
aku dan rumetku.

menu-menu adalah:
kangkong goreng belacan (sedap gler!)
daging masak merah
telur bungkus (aku jer)
telur dadar (rumet aku)
mi goreng (makan malam2 tapi bukan sahur...haha)
cempedak goreng (marvellous!)
and air plak apple juice (dua2 pon order air nh..hehe)

huhuhuh.
untuk hari 1st lebih kurang jer menu tuh.
ari 2nd plak g bazaar kg baru.
hikks.
aku makan nasi ayam.
pastuh rumet aku lak makan makanan indonesia,
lotek namanye.
pastuh ktorg bli ayam panggang madu tuh.
perrggghh!
terangkat seyh!!
sedap gler!!
cukup manis cukup pedas~
:D

haaaa.
cukup lah syarat dh blog pasal makanan berbuka.
hihihihihihih.

aku nak smbg baca notes.
esok paper Patologi T__________T
sangat tak suke tapi kene suke.
huk huk huk huk

p/s: hishhh..asal lama tak jumpe jer mesti ade gaduh. ntah pape la ktorg nh. seb baek exam week, takde aku nak sentap lelama. huhuhuhuhu. tp is still sedeyh tau!!

2 comments:

Nonisism said...

haaa...todia...sedapnya mknn berbuka ain n rumet...huhuh..(pose2...ingt pose...huhuh)...emm...by da way...apoo yg gadoh2 tuh???bln pose...elakkn gado...rapatkn hubgn...huuhu...:0

p/s: emm...lama gak x gune perkataan SENTAP neh ek...uhuh

naziah said...

xsangka plak ain tulis blog..huhu..just drop by to say hi..