Monday, August 3, 2009

huk huk huk..maaf maaf~

waaaaaaahhhhh!!

lama seyh tak update blog.
cuti seminggu sebb h1n1 pon aku tak update jgak.
ape cer nh ain????
hikksss.

aku jadi malas nak update sbb aku maen game kat FB~
hiksss.
ye aku nh kaki game...hohohohoh :D
plus kene baca banyak untuk subjek toxicology aku :(((

oh, cter nh dh basi, tp nak btau jgak.
ehehehehehe.
isnin lepas,
27/7 KTSN 1 kat Jalan Temerloh dikuarantin gara2 banyak kes ILI (influenza-like illness)
and ade positif plak tuh.
ura2 awal kata kuarantin seminggu,
tp lepas 3 hari dh kene release from quarantine period.
but then,
kuliah tetap takde smpai 2 Ogos.
dorang ckp cuti mid-semester diawalkan.
huhuhuh.

aku paling allergic ngan perkataan cuti mid-sem diawalkan
sbb cuti mid-sem untuk setiap sem 1 every session kan adalah cuti raya.
waaaaaaaaaaaa!
kompom raya cuti jap jer nh.
huhuhuhuuhuhu :((

ape eyh aktiviti aku sepanjang seminggu nh eh?
tipulah kalo aku ckp aku dok baca notes jer kan.
report PAP aku pon tak siap2 ag nh.
ape kes kan??

hmmm.
since pengumuman yg UKM KKL ditutup ari isnin tuh kan,
aku jadi cuak nak kuar mane2~
yelah,
ble dh kene kat tmpt sndiri,
baru rs betapa cepatnye virus tuh dh merebak.
huhuhuhuh.

so solution aku ngan Putri,
kuar mane2 naek cab.
hohohohoho.
and we did! :D

tak byk kuar pun minggu tuh sbb Putri kene pegi Melaka ade hal family.
so aku sorang2 kat hotel nh.
huhuhuhu.
so takkan nak kuar plak kan.
MALAS!
so aku dok bilik,
tgk movie ape2 yg ade kat laptop nh...
pastuh bc notes.
tp malas aku tahap dewa jer nak siapkan report.
huhuhuhuh.
adoiyaiiii!!

pastuh ari khamis tuh mama call aku.
adik aku yg study kat KMNS nak balik KL dh.
so mama mintak tlg aku hantarkan die smpai Seremban.
aisehhhh!
mule2 aku malas la kan sbb dhlah die balik Sabtu..
pastuh kene naek train plak nak ke Seremban.
KTM + Sabtu adalah gabungan yg paling aku benci sbb equal to train yang amat pack :(
tp dh mama yg mintak tlg,
mestilah aku sudi.

so Sabtu tuh lah aku kuar.
Jalan byk ditutup sbb kan ade rusuhan.
huhuhuhu.
adoiyaiiii.
terpaksa amik monorail sbb jalan sesak sgt2.
kalo amik cab,
kompom berjam2 dalam cab.
huh!

sbb jalan jam,
and tgh weekend plak tuh,
ramai glerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr naek public transport mcm monorail nh.
gler pack dlm monorail.
tp still ade ruang bernafas.
sampai KL Sentral,
terkejut gler sbb terlampau sesak smpaikan rs rimas yg amat!!

since blom lunch,
g food court dlu,
makan2 smbil tunggu adik smpai KL Sentral.
die amik bas dr LCCT ke KL Sentral.
pas adik smpai, g bli tiket train.

Ya Allah!
ramai gler org kat train nak ke Seremban.
huaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
sgt2 pack smpaikan aku takleyh nak bernafas.
huhuhuhuhuh.
aku rasa adik aku kesian tgk aku,
ntah kol bapa lah smpai KL dr Seremban lepas anta die.
so die suh aku trun kat Serdang jer and balik ke KL.
so aku pon trun lah.

smpai ke KL Sentral aku blikan Put Mcd dlu.
sempat plak die pesan McD.
huhu

pastuh aku ingt nak naek cab jer lah balik hotel kan,
tp time nak bli kupon cab tuh,
alih2 kaunter kupon tutup.
dorang ckp cab mogok tak masok KL sbb ade rusuhan tuh.
jalan byk tutup anf jam sana sini.
huhuhuu.

last2 aku surrender gak and naek monorail jer lah.
pack gler tp seb baek aku smpat dpt seat.
hiksss.

smpai hotel aku trus baring.
penat sgt!!
then aku mandi pastuh aku nye allergy makin terok.
trus Put suh pegi klinik mlm tuh gak.
so ktorg pon gerak ke klinik.
doktor bg byk ubat.
aku ade sore throat, selsema and slightly ade fever..huh!
patot badan rs semcm jer balik hotel mlm tuh.
serik dh nak naek public transport ms tgh pandemic h1n1 nh.
huhuhuhuhu.

skrg dh ok.
ermmm...klas akan start balik in few hours.
td ptg tgh bc notes aku ttdo smpai ke mlm nye.
huhuhuhuhu.
skrg takleyh tdo.

huk3.
klah.
nanti aku update ag.
penat menaip dlm gelap nh.
si Put nak tgk movie,
Nisa tdo dh.
so kene tutup lampu.
waaaaaaaaaa!

take care people!
happy back to work/study again!! :)
muahhhhhhhhhhh!!

p/s : i miss u sayang~!!! huhuhuhuhuh :(((


No comments: