Saturday, August 29, 2009

Times Square~

hehhehehehehehhe.
(kisah 28/08/2009)
mane pergi nye Mid anda ain?
ohhh,
skali lagi dalam mimpi :D
ngeh3.

dh amik ke Visa adikmu ain?
ohh,
dah...siap jumpe David Beckham...dalam MIMPI jgak~
hikkssss

dh siap ke laporan kewangan??
dah dah dah!
yang nh mmg dh siap dh
bp kali aku kene edit lepas aku call Jabatan Bendahari tanye pasal status duit program.
kene ubah plak laporan aku wat.
smpai kol 10am br aku dpt tdo.

dah print ke?
lom...hehehhehe
(semalam ujan susah nak kuar g kampus..huhuhuh)
smpai kol 10am pon maseh ujan.
aku lak dh ngantok.
ingt nak tdo jap jer.
tp terlajak smpai petang.

assignment Kualiti Udara?
in progress :)
tapi lom siap.
thanks jgak sbb Isnin baru submit and combine :)
pening pale aku dok baca pasal ape aku kene buat.
Ion Chromatography, Gas Chromatography and Atomic Absorption Spectrophotometer in analyzing air quality.
(O_O)
ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
state the methods of how those techniques analyze air sample.
huk huk huk huk.
byk btol alat2 die.
GLC, ICP-MS, AAS.
to name few lah kan.
pening pening pening.
(fine ain fine...ko peningkan pale org skali)

basically,
semalam aku tdo jer satu hari,
lepas malamnye tuh aku berjaga siapkan laporan kewangan.
penat.
yelah kan, part-part duit nh kene hati2.
huhuhuhu.
lagi-lagi duit org.
huk huk huk huk

rumet aku plak tdo smpai ke ptg jgak.
dua dua tak sedar.
bangun2 dh kol 4.30pm.
dhlah ari Jumaat.
orang balik kg.
org balik keje.
org g bazaar ramadhan.
maunye jam sn cnh
(mcm bunyi lagu CT...Siti ctu sn cnh..ahakss)

so buat keputusan tak jadi g Mid.
then dh tak jadi tuh aku sambung tdo balik.
hehehehehehe.
penatttttt!
(time ABC nh badan cepat sgt lenguh n penat..huhu)
pastuh kol 6.30pm bangun.
rumet aku ptg tuh kol 4.30pm tuh bgn trus dah.
ble tgk aku bgn kol 6.30pm tuh trus die suh aku mandi siap2 sbb lepas maghrib nak bukak pose kat KFC.
Time Square lagi kooooooo!!!!
dalam seminggu nh ntah bp kali dh masok TS tuh.

aku rs aku layak jadi duta TS
(bukan Duta S07)
heeeeeeeeee
:D :D :D

tuh jer lah cter semalam.
tp entry punye panjang.
hehehheheehhe.
taknak ahh aku ckp nak pegi Mid dah.
asik tak jadi!
malu aku!
hahahahhahahhaha
:P

p/s: ari nh entry Kisah Aku dan Dia Part 3 kuar. ble? tunggu jer lah. kot2 tgh malam ke jap ag ke pepagi buta esok ke. hehehheheh. pasan ko ain!! mcm ade org minat sgt ngan cter ko tuh?! lantak ah! (ceyh, monolog dalaman gaduh sesama sendiri mcm ade Ain 1 n Ain 2 kat tinge kiri and kanan)

1 comment:

Nonisism said...

kahakahakahakahakah.....alololo...tapo2...mid tuh kn mcm dh jdk umah ke-3 ain...ts umah ke dua...huhhu...asal kuar...mesti g ts x pong mid...so...jgn dilupakn pasal mid tuh ye...

p/s: we like n luv yur story about kisah K tuh..huhu...