Monday, August 24, 2009

Hehehehehehhe :P

haiippp!
ari nh start exam pon ko sempat nak blog entry ke weyh ain??!
hehehehheheehhe
(gelak2..cepuk baru tau!)

pas sahur aku tak tdo dah.
aku baca notes.
boring takleyh tdo.

ari nh start mid-term exam FSKB.
hohohohohoho.
aku ade exam for 4 consecutive days~
waaaaaaaaaaaaa!

meh2 btau subjek ape:

24/8/2009 NNNE3013 Penyakit Pekerjaan dan Persekitaran 8.30am-10.30am
25/8/2009 NNNE2022 Patologi Umum 11.00am-1.00pm
26/8/2009 NNNE3053 Toksikologi Persekitaran 8.30am-10.30am
27/8/2009 NNNE3072 Ergonomik 8.30am-10.30am

interesting kan bunyik subjek2 aku amik??
hohohohoh.
paling aku suke tuh ha atas skali tuh.
ngan bawah skali tuh.
mende tuh?
haaaa.
bagi yang bekerja,
pernah dengar NIOSH?
DOSH?
SOCSO?
tipulah kalo tak pernah kan :P
kirenye scope keje aku lebih kurang cmtuh jgak lah.
just aku major in Environmental Health.
and ade minor in Occupational Safety and Health :)

sepatutnye semester nh aku amik 7 subjek.
tapi ade 3 subjek takde mid-term exam.
final trus daaaa~
huhuhuhuh

klah2.
aku nak g siap2 nh.
terasa nak pergi awal pulak ke exam hall,
walaupun bukannye dapat masok awal kan?
gedik melampau~
:P

wish me luck and doakan aku ye sumer~~
muahhhhh!

p/s: wahhhh...hari ke-3 pose dah...!!! nanti lah blog pasal 1st day and 2nd day pose, LEPAS aku balik dari bukak pose ari nh...muahahahhahaha :D

3 comments:

Redbloodsnow said...

hahaha..nang sempat lah berblogging juak time nk exam. xpa...kta blogger taygar nang gya bah, nak ow..hehehe


:)

ASAA said...

hehehehehhe....btol3...a quick update pun jadi bha mun sik sempat nak naip panjang333333~ :D

Nonisism said...

neh study ke or study pasal blog neh???hhuhuuh....