Monday, August 17, 2009

huhuhuuhu~

aisehhhhhh~~
rupenye hujan lebat skrg nh~
ceyh...
ape punye ignorant sgt aku nh~!

yelah,
skrg kan aku dok kat kediaman luar.
bukan kolej.
dengan bilik nh ade air-cond 24jam tak off2.
dh ala2 kalis bunyi pon ade bilik nh
(korang rs bilik ape ade ciri2 cmnh...sila teka kalo rs mcm byk ms nak pk...hik3)
ditambah pulak keadaan aku yg dok mencarik2 maklumat untuk discussion assignment esok,
tambah tolak ag blog-walking,
mmg i tak sedar ke dunia~
hoohohohohohoh
(banyak ajer alasan taknak salahkan diri)

aku dengar kilat petir bagai kat luar tuh sabung menyabung.
seram koooooooooo!!
dhlah bilik nh sejuk gler kan.
dgn aku dok sorang2 plak skrg.
rumet aku takde.
huhuhuhuuh.

aku ingtkan lah sekadar kilat jer.
so aku pon ape ag trus pakai batt jer lah laptop nh.
skali aku selak langsir tuh,
mak aiiiiii!!!
tingkap bilik dh blur dok basah kene ujan.
rupenye ujan gler hebat kat luar tuh.
kalo kat kolej mesti aku dh sedar ms mule ujan ag
and mesti aku dh tumbang lena atas tilam ijau yg cantik tuh~
itu kalau aku kat kolej lah.
tp skrg tak.
ehehehehhee

seram uuuuuuu!!
kilat petir nh hebat gler smpaikan alarm kete dok parking2 luar tuh dok jerit2 jer~
tension aku dgn bunyi2 alarm nh.
haihhhhhh~

ape2 pon,
aku suke ujan lebat cmnh~
sebb boleh clearkan ag langit KL yang asik mendung sbb jerebu nh.
aku cakap aku suke skrg nh sbb aku dok bilik jer kan.
cube kalo aku skrg kat shopping mall,
or dalam kete,
(apsal aku tak sebut dalam klas eyh?? hak3)
kompom hanginnnn jer rs sbb mesti jam punye~~
KL nh kalo ujan jer jam...
kalo jam jer ujan...
eyh,
yeke??
abaikan statement kedua tuh...
hehehhehehehe

weyh
aku td dlm klas bukan maen mengantok koooo~
siap tersengguk2 dh mcm ayam nak patuk org.
abes jer klas,
patot ade lawatan ke Jabatan Kimia,
AL-CANCEL la plak di saat tgh nunggu bas tuh.
ape ag,
laju jer kaki melangkah seribu balik ke bilik~
dan trus online smpai skrg.

ape yg buat aku lekat smpai tak sedar ujan nh?
aku kan sorang2 kat bilik.
rumet aku ade kat melaka ade hal sket kat sn.
ptg nh baru die balik,
tuh pon sekdar nak amik baju2 pastuh nak overnight kat Bangi plak.
haiiilaaaaa~
sorang2 ag.
tuh yg aku dok onlineeeeeeeeeee memanjang~
tmbh2 aku dok bergelak ketawa dr td dok baca blog MuMMy 2 HaQQ
gler klakar tgk die ngan keletah anak2 die.
g lah blog die jengah2.
asik gelak jer aku baca dr td..terhibur hati aku yg kesepian nh
(nak muntah boleh jer...sila2...hak3)

klah
nanti kang aku update ag ye.
skrg aku rajin balik dh update.
sbb rs cam ms dh agak terurus sket n kurang kecelaruan emosi and perasaan
serta kestabilan diri dh nak capai complete percentage balik.
muahahahhahahahah
(ngarut jer aku nh..alasan melambak!)

daaaaa kamu sumer~!!!
take careeee~!

p/s: haihhhh....rindu seyh kat die...~ haihhh2...eyh, aku rs kan aku ade masalah nak pilih tajuk entry, and lepas tuh nak match ngan isi kandungan..aku rs mcm slalu takde kene mengena or iklan cter laen yg lelebih dr yg sepatutnye...wakakakakaka :P :P layan jer lah kan..sayang korang!! :)

No comments: