Thursday, August 20, 2009

Alhamdulillah...baek dah :)

alhamdulillah~
demam baek dh :)
mlm td before aku blog last entry aku tuh,
aku dh demam sebenarnye.
tgh2 tdo tuh terbangun malam.
badan aku naek panas, selsema and batuk2.
huhuhuuhuhuh.

seb baek ubat yg doktor bagi ms demam ari tuh ade ag.
pas mkn ubat tuh,
aku sambung tdo.
pastuh bgn kol 6am sbb alarm jerit2 dh.
kepala rasa denyut2 rs nak pecah jer.
aku pon sms Ikah ckp aku tak larat nak ikut field trip ke PPUKM.
pagi td patut ade lawatan ke makmal perubatan HUKM sana.
klas kire full ari nh.
smpai 5pm.

pas sms ikah tuh,
aku pon tdo balik.
tdo pgg hp ko!!!!!
huhuhuhuhu.
pastuh kol bp entah tepon tuh bunyi Ikah call tye klas ptg kol bp.
aku ngan mamai2 jawab jer.
then pastuh terlelap balik.
bgn2 kol 2pm lebih dah~
huuuwwwww.
mestilah aku tak pegi klas ptg.

bgn tdo tuh aku makan ubat ag sbb maseh rs pening2.
maybe sbb tak mkn ag nh.
tp alhamdulillah,
demam dh kebah dah :)

kan aku ckp,
aku senang btol nak demam,
and cepat jer baek kalo aku makan ubat.
kire cam effect ubat tuh trus lah.
takyah makan dos kedua ketiga.
:)

tp sesenang aku baek pon,
kalo kene ujan balik,
kompom aku demam balik.
or kene panas.
Putri ajak aku g Times Square ptg nh.
nak makan kat Kenny Rogers katanye.
hmmmmmm.
dua2 tak makan ag nh,
pegi jer lah kot kalo kepala tak pening dah.
kene bli mask nh.
kang tak pasal2 demam ag g tempat ramai org.
oh,
Putri begitu concern.
kami akan naek cab petang nh since aku baru baek demam :)
so no monorail,
no crowded place :)
thanks Put!

aku nak tdo lah..baru pas mkn ubat.
ptg cket nanti aku bgn balik.
siap2 nak pegi Times Square.
esok klas 8am sampai 6.30pm.
malam 1st Ramadhan balik lmbt~
huhuhuhuh.
hopefully i am prepared enough untuk jadual yg hectic esok!
huhuhuhuhuhu.
jangan demam dah ain!!!

p/s: Sabtu nh ye aku update "Kisah Aku dan Dia"...Gw kangen ama lo, ay!!! huhuhuhuh..kapan sih kita ketemu lagi?? huaaaaaaaaaaa~~


1 comment:

puputh said...

hahahah....ye sebab...ak nak beli barang yg papa ak cakap tadi...nak hantar esok...

sumpah ain put ga bisa bahasa malaysia lagii hahaha...,, asiiikkk..
ps di bawah bahasa kereeeennnn euy...

alasan lain yg put ajak ain gi TS ni..,,krna akuu sebeeeeeeeeellll,, maaaaaaaaraaaaaah samaaaaaaa ranggaaaaaaaaaaaa....!!! sediihh...
uh..enjoy aja aaaahhh.... the point is he's mine.. :)

thanxx aiinn temankan puut :))

:))))