Friday, August 28, 2009

I Love You, Beth Cooper :D

hehehehhehehehee.
tak jadi pegi Mid siangnye,
maka malamnye g tgk midnight show.
hikkksss.

tadi ptg ujan lebat.
ktorg tak dapat pun nak bli makanan berbuka.
dua2 kebuluq nau dalam bilik.
seb baek ade roti Gardenia Butterscotch yang sedap tuh.

tunggu mahgrib.
pas maghrib siap2.
lama tuh bersiap.
hehehehehe.
mekap2 lah ape lah.
kol 9.15pm baru gerak pegi Times Square.
hihihihihihihihi.

sampai2 jer dalam dekat2 nak kol 10pm.
cepat2 jalan ke lokasi makan.
heheheheheh.
Kenny Rogers.
kalau dengan rumet nh,
takde tempat laen lah die nak.
ctuh jgak.
pekerja kat ctuh pon dh kenal ktorg.
hohohohohohoh.

maaflah ye.
lapar sangat.
tak nyempat nak amik gmbr.
makanan datang trus sambar fork n knife dan makan.

pastuh g bli tiket.
mmg dh cek online dh.
nak tgk I Love You, Beth Cooper.
kuar lewat sbb nak tgk yang pukul 11.50pm tuh ha.

ktorg siap makan dalam kol 10.20pm kot.
lambat ag nak show.
gler lama.
duduk2 dkat Starbucks tuh jap.
then Starbucks lak nak tutup.
pastuh jalan2 jer.
ape entah motip jalan2 dalam mall yang sumer kedai tutup.
hua hua hua hua hua
:D

11.45pm masok hall 8~
overall aku leyh cakap cter nh best!
klakar gler~
penat aku gelak smpai nak terkucil2 aku.
tak termakan terminum popcorn ngan air aku.

punyelah gelak besar dalam tuh.
bagi yang belom tgk cter nh,
aku suggest pegilah tgk.
comel sgt cternye.
hehhehehhee.

kisah si nerdy aka Dennis yang suke kat Beth Cooper.
kisah bermula bila die confess dalam speech die masa graduation day dorang.
start dari tuh mula datang masalah dalam hidup die sbb die dok sindir pakwe si Beth nh ha.
:D
aku suke kawan die Rich tuh.
sangat comel perangai die.
hahahhahahah
(^*^)

ok ok,
malas cter panjang.
g lah tgk.
sape2 nak tgk movie yang ringan,
yang takyah nak byk pk baru nak paham cuma nak gelak.
dan jugak taknak tdo dalam hall,
silalah tgk cter tuh~


next movies :
Final Destination
New Moon


dua nh harus aku tengok nanti.
tak sabar weyh nak nengok!!!
hohohohohohoho.

p/s: nuffnang takde ke nak invite aku nengok screening New Moon or Final Destination? hahahhahah...perasan seyh!

1 comment:

Nonisism said...

tuh aaa....kalau dpt tiket free besh gak....biloo la agaknya nuffnang nk bg tiket free ye...huhhu....