Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan~~~ :D :D

hiiiksss~
pagi nanti sahur bermula.
bermulalah hari tak mkan tak minum tak korek tinge tak korek hidung
semua mcm taklah yang boleh membatalkan pose masa bulan ramadhan nh~
hua hua hua hua
(PERINGATAN buat DIRI aku...hhihihihihi)
alkisah kan,
biaselah kalo 1st day pose nh,
bangun2 tdo jer pas sahur pas subuh tuh kan,
kompom ala2 ilang ingatan yg ari tuh pose.
ngeh ngeh ngeh
:p
elehhhhh,
korang pon mesti rs mende sm kan??
sp cakap tak, pat angkat jari kelingking!!!!!!
hikkkkkkkkkkss~

di kesempatan nh,
aku nak mintak maaf lah kat sumer org yang kenal aku sedalam-dalamnye
and jgak yang kenal aku luar2 je,
ngan yang tak bp nak kenal aku
:D
halalkan ye makan minum aku selama kenal2 nh ye :)

oh,
nh entry nak ucap selamat menyambut bulan ramdhan.
so takleyh nak ngarut memanjang.
kang tercancel balek plak kemaafan aku mintak dari korang :P

so,
here goes:
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK~

baek2 ye sume~
jgn nakal2~
hihihihihihi~
:)

p/s: entry ngarut2 jap2 ag kalo aku rajin aku hupdate ye~ :D lupe plak ade buat alkisah alnovel alcerpen ari tuh...ye2, aku smbg ASAP k? :)

5 comments:

eLeA haNnAj said...

salam ramadhan ain..sori 4 every single thing~
semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan kepada kita semua..amin~

yuyun said...

selamat berpuase juga ain.. malam tadi asyekla mimpi termakan terminum depan2 orang lain mase 1st day puase.. terlupe le tu gamatnye..

naseb baik mimpi.. so, far.. tak batal lagi.. huhu..

Hariq-Sha said...

jannah: back at u dear :)

kak yuyun: hikksss...sm lah..mlm td mimpi2 jgak mende cmtuh..huk3~

Redbloodsnow said...

selamat menyambut bulan ramadan juak shaqeerah :) mek tunggah tak qeerah for short jak ah dear :)

Hariq-Sha said...

hikss...ok kak zie~~