Saturday, August 29, 2009

Associate Prof :D

heeeeeeeeee~
ade jer aku nh pagi2 buta kan?
hehehheheheh.

pagi2 slalu aku cek aku nye nuffnang.
yelah,
kadang tuh ade blogger bc blog kta,
and die pon one of nuffnang nye members,
tapi tak tinggalkan jejak kat blog kta,
so dr account nuffnang lah aku tgk2 sape yang tgk blog aku :)
or yang takde lam list blog kte tp bc dr blog org yg dlm list kte ke kan..
dapat jgak tau dr mane.
hehehehehehhe.

haaaaaaaaaa.
ari nh punye keywords :
Dr Rohi UKM
heeeeeeeeeeeee :D

ade sape2 ke buat reseacrh pasal Dr.Rohi sampaikan
pergi Google nama die nh??
hihihihihihihihih

terkejut aku nengok.
yelah,
tetibe ade yang pergi Google nama Prof Madya tuh.
hehehheheheh.
macam klakar plak meng'stalk' Dr Rohi.
hehhehehehehehhe

aku kan suke cter pasal aku nye klas lah subjek lah,
kompom ade nama lecturer tuh sbb die ajar subjek Toksikologi Persekitaran :) sem nh
and also Toksikologi Asas sem lepas.

bagi yang nak carik info pasal Dr Rohi tuh,
sila lah type nama penuh beliau iaitu
Prof. Madya Dr. Ahmad Rohi Bin Ghazali
haaaaaaaaa.
try yang nh try yang nh.
jumpe kot :)

yelah mane tau dok tgh wat assignment kan pastuh lupa or tak tau nama penuh lecturer nak letak kat cover report ke,
tuh yang sampai Google tuh.
yang ooo yang,
sapelah kamu tuh kan?
:D

klah klah.
jap lagi nak blog pasal aktiviti semalam pulak.
takleyh campo.
lari tajuk kang :P

p/s: Dr Rohi nh hebat woooo~ hehehheehhehe. suke klas die.

1 comment:

Nonisism said...

todiaaa....neh semato2 lupa nama letcurer ka....terus mengGOOGLE nama dr tuh???huuhuhu....by da way...mmg adoo org yg GOOGLE pong pasal dr rohi tuh....sbb tersgt KAGUM dgn kehebatan die...."beruang dgn saya"....:0