Thursday, August 27, 2009

Yippiiieee~

hohohhohohoh.
sungguh bahagia rasanye~
exam mid-term abes dah~

oh,
exam 1 jam 30mins jer...tak smpai 2 jam.
paper essay sumernye.
ade 5 soklan mantap dan jawab kelima2 soklan dengan lebih mantap (konon)
memang lenguh la menulis tadi.
seb baek pakai pen Stabilo Hi-Flux Technology (cehhhh...apekaahhhhh??)

ntah nape lah sejuk sangat dalam exam hall TIBE tuh tadi.
sejuk beku kot aku dalam tuh.
aku rasa sbb tempat duduk aku betol2 depan air-cond tuh ha.
hishhh!
kejang tangan nak menulis laju.
terus buruk tulisan tau!!
(heeee..statement yang taknak ngaku tulisan mmg burok)

disebabkan terlampau sejuk,
aku memuntahkan segala isi otak aku dengan sangat rakus dan tangan menulis dengan kelajuan yang amat tinggi menyebabkan banyak berlaku accidents (tulisan burok).
hasilnye,
siap menjawab sumer soklan dengan berbaki 20mins.

tak tahan sejuk maka keluar terus dengan harapan takde org dok pk aku nh reti menjawab sbb tuh kuar awal.
statement di atas tidak boleh dipakai ye.

haaaaa.
seb baek ingt nak pulangkan buku library,
dah ala2 nak balik terus ke bilik jer td.
kene denda rm4.60.
sehari lambat denda 20sen.
pandai2 lah korang kira ye :D
aku malas nak pk skrg.

penat woooo guna otak!
korang tau tak,
berfikir dengan kreatif kritis dan kritikal boleh membakar kalori dengan lebih banyak n cepat berbanding korang exercise ringan2 tuh?
sbb tuh cepat lapar ms tgh buat revision :D
aku rs nak guna lah cara nh.
takyah aku susah2 nak basuh baju yg busuk selepas jogging.
hahahahhahaha
okeyh,
gler pemalas~
berfikir dengan kritikal ye kawan2.
bukan nye ko pk nak makan kat mane, nak tgk movie ape.
tuh tak termasok :P

baeklah baeklah.
aku sudah mula mengalami double vision
serta kesalahtaipan yang melampau sehingga aku terpaksa menekan key "backspace" lebih byk berbanding aku menekan huruf2 laen.
itu tandanya otak terlampau penat dan memerlukan tdo.
hahahahhahaha.

selamat maju jaya
(pesanan yang sentiasa ade di akhir mukasurat kertas exam)

p/s: petang nh jalan2! yay! sape2 blogger yang ade nak g Mid ptg nh, mehlah berbuka sm~ waaaaaaahhh! bajet pemes aku nh! :P layannnn jerrrr~


4 comments:

naoniks said...

kahkahkahakahakahah.....todia...sejuk nyer pasal..kuar awai nooo...tapo2...kire baguih aa tuh...at last..adoo lebey masoo time jwb exam...uik..nk ajak blogger2 g berbuka bersamoo ke???huhuh....seyes kalau bgtau awal2...akak dh join td...huhuhuh...

p/s: nk kenal la..sapoo la cik ain neh...kakahakahakaha...(bajet x kenal ain...huh)...

eLeA haNnAj said...

taw xpe ain!!!!sejuk giler nak mati..smpai otak pon beku!!kite memg kagum r ngan ain smlm sbb kuar awal sbb kita memg blur smlm..huhu..jwb dgn gler tro smpai dr azhar 2 3 kali g tmpt kte sbb nmpk muke kite berkerut seribu!!!!!!huhu

ASAA said...

jannah~ dr anuar lah jannah...bukan dr azhar...ngeh3..

huhuhuh...ain mmg dah tak sabar2 nak jawab exam pagi tuh...sbb tuh cepat jer jawab paper semlm...

huhhuhuhuhuh...kalo exam start lmbt sket jer, kompom ain blur... *alasan*

eLeA haNnAj said...

nmpk sgt kte blur...dr anuar pon da clap jd dr azhar..haha