Saturday, August 29, 2009

Sabar ain sabar~~

Teh "C" Peng Special~

perrrrggghhhhhhhhh!!
sodap gler dapat air nh kalo berbuka!!
tgk tuh ngan ais die...
gelas die basah2 sbb sejuk
sedap seyh!

aku tak reti arr buat air nh.
ade 3 layers.
layer paling bawah adelah gula melaka (kat Sarawak GulaPong)
kadang2 orang pakai pati pandan
tapi aku prefer GulaPong lah.
layer tengah pulak adelah susu cair tak silap aku.
then yang paling byk kat atas adalah teh tarik.
maksud aku die pakai serbuk teh buat teh tarik tuh tapi takdelah die tarik2.
ketiga tiga nh takkan bercampur melainkan dikacau dengan sekata.

perrrrgghhh!
tercabar iman aku bulan pose nh.
kat cnh ade ke tak eyh??
aku tak pernah jumpe ag T__________T
sape sape yang tau tuh please btau akuuuuuu!!!!!

nhlah air aku akan order everytime aku makan kat luar kat Kuching sana.
sampaikan aku tau mane best mane tak.
yang aku suke kat ChilliPeppers kat hotel ape ntah nama die.
pastuh kat Singapore Chicken Rice (tapi kat Kuching ye..heheh)
tempat lain adelah jugak yang sedap.
(eyh urang Kuching, selain tempat nak mek padah tok, ada gik sik nak nyaman gik?? padah lok!)

terangkat seyh kalo dapat yang sedap punye.
huaaaaaaaaaaaa.
aku rindu makanan Sarawak.....!!
Mi Kolok!
Laksa Sarawak! (all time feveret aku!)
Kuchey!
Satay Ceko!
Nasi Ayam SCR (sedap gler ahhhh!)
Murtabak and Karipap yang nenek buat! (best gler nh!)
Ayam Penyet kat kedai ape ntah kat AmBank building tuh!
Swee Kang ABC n Laicikang!
Rojak Kangkong~!!!!
Mi Belacan!
somehow,
i just MISS my KUCHING so much!
huk huk huk huk

ape motip aku cakap pasal makanan nh?
takde motip pun!
sajer wat entry tak berfaedah yang menggiurkan dan mencabar iman di bulan pose.
hehehehhehehheehhe
(taulah ko ABC ain...tapi ABC aku pon bukan dapat sumer yg aku sebut tuh..huhuhuhuu)

selamat berhujung minggu sumer!!!
cuti yay cuti yay!
esemen banyak....yay????
T__________T

p/s: seriously aku nak balik Kuching! huaaaaaaaa! u, jom balik Kuching jom~ hahahhhaha..gedik!! :D :D

4 comments:

Nonisism said...

huhuhu....rindu kuching ka???ha...ajak aa si K tuh trn kuching skalik...huhuh

dhil said...

Oi mun rindu kuching polahlah entry kaka s'wak. :p ngek. haha :)

nadrahfihil said...

rindu miri!!!!!!!!!!!!! hehehe

ASAA said...

naoniks: heh....nanti lah one day bawak balik kuching..mane tau die nak sponsor...hahahhaha

dhil: aieee...mun lam bhsa sarawak lak kawan ctok sik paham...hehe..terpaksa polah 2 versions lak :P

nadrahfihil: hehehe..mek mayb LI rah miri mun dpt..leyh tinggal umah tak tok..hahahhaha