Tuesday, August 18, 2009

sensitif btol la~

huhuhuhuhu.
nh yg aku benci nh ble kene ujan.
ko,
org ckp aku nh kan ala2 ngade2 sensentap bagai kan.
makan sikit cirit birit,
makan ckit saket perut,
tak pegi klas la ape lah.
kene ujan skit demam,
kene panas sket demam.
ingt aku suke ke weyh????
huhuhuuhuhu

aku mmg cmnh.
aku senang demam tp senang baek.
tp tuhlah.
pastuh jd cam relaps fever.
demam baek demam baek demam baek.
huhuhuhuhu.

skrg aku mula bersin2.
dh tanda nak selsema dh tuh.
padahal baru jer kene ujan sket.
huk3.
tp aku dh mkn ubat dh.
so by tomorrow ok lah tuh.
td balik beli makanan,
aku makan2,
pastuh rehat jap then trus tertdo kol 9pm.
aku lapar sgt,
tak larat nak tunggu hujan reda.
so aku redah jer lah.
huk huk huk

pastuh cirit birit tuh dh cam sebati ngan perut aku.
kalo aku makan pedas sket mulelah meragam perut.
kalo makanan tak bersih sgt,
mula la perut aku kruk krak kruk krak nak poo poo.
huhuhuhuhu.

takyah cakaplah pasal kulit aku kan.
kene debu skit merah2 dah.
air kotor sket,
bintik2 merah mula tumbuh satu badan dengan dasyat smpai aku kene g jumpe doktor.
ayam tuh kalo tak basuh bersih,
mula allergy aku dtg.
kene panas,
naek ruam muka ngan tgn melampau2 smpai tahap nanges2 punye.
(tp maen jgak boling padang tuh..hikksss)

bak kata lecturer aku,
org ade athsma nh susceptibility die nak kene penyakit, tinggi berbanding org biase.
sabar jer lah aku.
lagi2 part derma (kulit),
mmg kawan baek lah athsma ngan kesensitifan kulit nh.
huk huk huk huk

klah...nak bebel tuh jer.
huuuuwww~

p/s: aku nak mula tulis lah pasal kisah cinta...kisah cinta siape? tunggu eyh :)

No comments: