Tuesday, August 18, 2009

bad habit..very very bad~!

haihhh~
mcm biase lah kan.
lepas abes klas jer aku buat ape yg patut.
aku tahan2 ngantuk aku.
last2 rebah jgak.
aku tdo kol 8pm ala2 lepas maghrib.
bgnnnye pukul 12 gitu2.
seb baek b4 maghrib td dh g tapau dinner siap2.
seb baek jgak ade rumet nak temankan.
ye~
rumet saya balik dr melaka dh td ptg around 6pm..tp kejap jer..mlm td ms aku tgh tdo2 die kejutkan aku ckp nak g Bangi plak.
aku sorang2 ag mlm nh.
sungguhlah bosan nye~

so skrg aku takleyh nak tdo~
huhuhhuhu.
so aku blogging lah.
ape ag,
selain tuh aku bc notes.
pagi nanti klas aku kol 10am.
aku suke btol klas start kol 10am nh.
bagi aku ala2 ckup2 ngam cun jer time tuh.
sempat nak bgn lmbt.
sempat nak siap2 lambt.
hehehhehehe
takdelah mamai2 sgt bangun tdo nye.
takde dh nak snooze2 alarm.
hahahhahaaha
:))

tp ini mmg bad habit lah sgt2.
kalo terus2 cmnh,
mesti imun sistem badan aku collapse dgn jayanye.
eyh,
korang tau kan?
kalo tdo lewat2 mlm pepagi buta cm aku nh,
imun sistem senang nak collapse.
huhuuhu
dhlah tgh H1N1 skrg nh.
hebat plak tuh penangan virus tuh.
risau2 jgak aku nh,
tp still tak jg imun badan.
huhuhuhuhuh.
bak kata Lecturer Toxic aku,
badan kte sgt sygkan kte.
sbb tuh lah kalo ade toxicant masuk badan,
die sedaya upaya nak kumuhkan blik bahan2 berbahaya tuh.
eyh~
mentang2 bc toksik,
buat kelas toksik plak kat cnh.
huhuhuhuhuh~

klah
nak ckp aku tak dpt tdo jer nh
hahahahahahahaha
:P

p/s : i miss u~~!!! hahahahah


3 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

teringat lagu toksik britney spears..

wanie said...

hai shaqirah..hee.
ni blog bru sy tau..yg lame tu da x gune da..nk send kt shout out asek x lepas2 je..haih.
btw, slmat berkuliah~

ASAA said...

MuMMy 2HaQQ : hikksss...lagu hot tuhhhh~~ :D :D btw, bc2 blog akak kan, keje akak nh mmg dkat jer kaitan ngan bidang saya amik...saya amik kesihatan persekitaran...bab2 pegi loji air tuh dh biase sgt dh :D

wunny: thanks~ nanti sy link ye~