Friday, August 28, 2009

Nice Rainy Friday Morning :)

best nye~
lama aku tak bgn seawal nh and ari tgh ujan.
btw,
aku tak tdo dr malam tadi sebenarnye :)
yelah,
kan semalam bertungkus lumus tido smpai terlepas pergi Mid.
ngeh ngeh ngeh.

hari nh agak busy lah bagi aku yang takde klas langsung.
nape aku cakap macam tuh?
mehlah aku list benda aku kene setel ari nh jgak untuk elakkan melambaknye keje di kemudian hari.

firstly,
i have to go to the British High Commission at MCA's Building.
motive?
helping Aliff collecting his Visa.
(please try saying those sentences in British accent)
hahaahhahahahah

ececececececehhhhhh~
mentang-mentang nak pergi UK Embassy,
dan2 ko cakap omputih ye ain~
ahakkksssss

adik aku, Aliff nak fly back to London end of September nanti.
he has been accepted to Bath University (clap clap...congrates oiii!!!)
bangga seyh sbb result IB die more more more more than average, kire excellent lah..kirenye he's not an average student, predicted by some of his lecturers..lecturers die pon terkesima ngan result die...oh, he scored well for his Spanish..
..ngehhh~
paling aku respect abes,
die amik Advanced Physics tau,
benda nh sgt susah.
(lecturer die predict die dpt 5 jer...)
die scored full...7 out of 7~
ngaaaaaaaaaaa
(O_O)
(adik aku physics-maniac...die sgt terer and syg fizik)
and bagi org yang takde background literature,
die dgn berani amik English Lit.
and scored jgak!
level die sama ngan yang ade background lit yg amik paper sm.
(O_O) lagikkk~
most subjects die amik sumernye mencabar kredibiliti die sbb lecturers die sumer ckp die nh brani amik subjects yg die amik tuh.
combination of subjects die amik tuh sgt susah nak bg die excel,
tp he did it!
(ade ag yang terer2..aku tau aku tau..tp nh kan adik aku, biarlah nak puji lebih..hoho)
(panjang gler iklan pasal adik...ceyh! cepuk kang!)

(sambung balik cter asal)
since die kat umah kat Kuching skrg,
and im here in KL,
so aku kene jd wakil die amik Visa tuh.
siap kene ade official letter yang mengatakan aku nh wakil die tau~
collecting hours pulak 10am to 3pm.
so,
by hook or by crook aku kene pergi amik jgak within those hours.
(lepas zohor kan nak ke Mid)

okeyh,
itu 1st task kene buat~
second,
sepanjang pagi buta tadi lepas balik dari tgk midnight show dan siap sahur sumer,
aku siapkan laporan kewangan untuk program kolej yang aku jadi Bendahari.
(muke duit btol aku nh...haihhh)
nak kene emailkan kat pengarah program siang nh jgak sbb die nak letak dalam post-mortem.
baru jer siap td kol 7.30am.
(lambat siap sbb sambil blog-walking..hahaha)

third,
kalo ujan berhenti nh,
aku kene ke kampus plak sbb nak print laporan kewangan,
then pergi buat salinan die,
pastuh g Jabatan Bendahari kampus nak cek sama ada duit untuk program dah ade ke lom.

fourth,
temankan cik rumet tersayang nh pegi buat skin test.
nhlah sbb ke Mid nanti nh.
sbb die nak pergi buat kat New York Skin Care tuh ha.
dah teruk sangat acne muka die tuh.
padan muke die sp suh gatal sgt g picit jerawat slalu.

fifth,
teruskan menyiapkan assignment untuk subjek Kualiti Udara.
minggu depan 01/09/2009 presentation.
nak kene siapkan slide jer tinggal.
esok kene submit kat salah sorang group member sbb die nak combine everything.

itulah 5 perkara aku kene buat hari ini jgak.
agak banyak lah mende nak buat untuk org yg "free" mcm aku nh.
huhuhuhuhuhu.

selamat menghadapi hari weekdays terakhir!!
esok start cuti2~~
:)

p/s: dh siap sumer keje untuk minggu nh, Ahad ngan Isnin nak pergi mane ye? ade nak bawak aku jalan2 tak? Sambutan kemerdekaan? Seram aku time H1N1 nh weyhh~ huhu..



No comments: