Wednesday, August 26, 2009

Keputusannya adalah.............

duli-duli yang maha mulia Ayah dan Mama dah buat keputusan~
heh~
ape ko ngarut nh ain???!

ptg semlm kan aku cakap ade tiket murah nak balik Kuching kan?
walaubagaimanapun (cehh..panjang gler),
Ayah dan Mama tetap cakap,
TAKYAH BALIK!

nape mereka berkata-kata sedemikian?
sebab raya ke-3 rupenye Mama datang cnh.
bukan raya ke-4 laaah~

Mama datang nak anta adik yang akan balik UK tuh haa~
(best eyh awak Mama slalu antakan everytime nak balik UK)
so tadi malam call Mama tanye ape keputusan.
die cakap takyah jer balik sbb raya ke-3 die takde pon dh kat umah.
pastuh die cakap nanti die datang, kumpul kat hotel jer ngan adik yg kat KMNS yang tak balik jgak tuh.

tapi kan aku ikut kakak balik kampung die.
kakak cakap plak nak balik seminggu.
ermmm.
cmne eyh nak jumpe Mama cmtuh?
and kalo aku balik KL dr kampung kakak nak jumpe Mama plak,
and lepas Mama balik Kuching,
aku tinggal sorang2 terperuk kat kolej nanti ms cuti raya.
huaaaaaaaaaaa~

dilema btol.
tapi Mama cakap kalo tak sempat jumpe die pon,
nanti boleh balik Kuching weekends jer.
takyah tunggu cuti panjang.
heeeee~
best jgak eyh mcm tuh.

oh,
paling best,
untuk pujuk aku,
Mama cakap cmnh :
"nanti Mama bagi duit untuk awak shopping raya kat sana jer k syg?"
best2!!
tapi tetap tak dpt jumpe Mama.
rsnye nanti nak cakap kat kakak lah raya ke-3 aku nak balik KL jer.
dapat jumpe Mama jap jadilah kan?
naek bas dari Pahang ke KL sendiri2.
oklah kot walaupun tak pernah.
takkan nak heret kakak balik skali plak kan.
mentang2 balik kampung kakak naek kete ngan die.
hehehhehehe.
die pon ade family~
:D

baek baek...
kalau takde aral melintang,
aku btau kakak nak balik KL raya ke-3 naek bas sendiri2.
hikkkss~

ape-ape pun sumer tuh just perancangan aku,
tgk mcm mane nanti.
baru pose ke-5 pon nh ha~
ngeh ngeh ngeh

hopefully everything nanti lancar jer.
ari tuh pon kakak tanye nak beraya kat kampung die bp lama.
kalo taknak lama die ckp nanti balik KL awal sama2.
takkan plak nak biar akak yg cuti seminggu tuh balik KL raya ke-3 plak kan?
pentingkan diri aku kalau cmtuh~
hoohohohoho.

:)

p/s: hikss. aku tak sabar plak rasa nak jumpe Mama walaupun die datang KL jap jer. rasanye balik KL jer lah nanti kan raya ke-3 :)

3 comments:

yuyun said...

ha.. kan.. betul cakap yuyun, tak payah palik.. nanti dapat duit shoppin..

ASAA said...

hikksss...

memang tak balik pon kak yuyun...

td cek ag..abes dh tiketnye pon~

muahahahahahha :P

Nonisism said...

huhuhu..beshnya...MAMA bg duit shopping ghaya...huuh...ok lah tuh ain...at least..MAMA trn KL sehari lebey awal...mcm tuh...ain raya je le kt kg AKAK tuh...huhu...tp..x kn ain nk naik bas sendiri kottt....AKAK tuh mesti x benarkn nyee...x sampai hati kottt...huuhhu...kan ain satu2nya adik pompuan dieee...huuuu....:0