Thursday, August 27, 2009

Dalam mimpi jer....~

hahahahahhahha.
klaka seyh.
kan aku cakap petang nh nak kuar g Mid kan?
so dan2 jer aku tdo kol 11.30am td.
set alarm bangun kol 1.30pm.

dalam kol 1pm cmtuh rumet aku balik dr exam die.
tersedar jap dengar bunyi die ketuk pintu.
tapi ko bukan aku bgn terus seyh.
aku sambung balik tdo.

ktorg dah set nak kuar paling lmbt kol 3.30pm lah.
nak amik cab kan.
takot kalo lambat sgt nanti jam org balik keje.

skali aku terbangun ble Sayang aku sms aku.
kol 4.30pm!!!!!
die sms tanye jadi tak pegi Mid.
yelah aku cakap kat die ktorg nak g kol 3.30pm kan.
mesti die pelik aku tak sms die btau aku dh kuar.
sbb tuh die sms kot.
gler pe tdo smpai tak hengat dunia!
dua2 plak tuh tdo mati!
aku kejutkan rumet aku tanye jadi ke tk pegi nye.
skali die cakap nak mekap2 siap2 dh amik masa.
kompom lambat nye nak kuar.
ngan traffic jam bagai.
so postponed esoknye lah.

hahahahahhahaha.
konon seyh nak kuar.
last2 dalam mimpi jer.
tuhlah ble tak tdo malamnye,
konon nak tdo kejap jer then kuar,
tuhlah jadinye.
takde makne tdo kejap ble dh semalaman tak tdo.
hahahahhahaha.

sekarang ujan lebat.
takleyh nak kuar bli makanan berbuka.
jawabnye minum air je ktorg nh dulu.
huhuhuhuhu.

lepas maghrib nh kalo dh reda ujannye,
nak gerak pegi Times Square bukak pose lah.
boring plak makan makanan sama jer ari2 dari gerai yang sm.
nak tukar selera jap.
hehehehheheeh.

klah.
mesti sumer org tgh ngadap makanan skrg.
huaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~

selamat berbuka sumer~
:)

p/s: ktorg nak g tgk cter The Screen. alaa. citer antu Thailand. kata bulan pose takde setan kan. kene ikat. kompom ala2 berani nak tgk cter antu. cube bukan bulan pose. hahahahahah :P

2 comments:

Nonisism said...

kahakahakahah...mmg sah dlm MIMPI je le ain oii....aish...oowh set ngn si DIA kt mid ye...sian die...ternanti2...huhuuh....

ASAA said...

eyh....taklah...kuar ngan Put jer pun..tak janji ngan sape2~