Tuesday, September 1, 2009

Tuesday Blues~

hohohohohoho.
setelah cuti yang lama~~
(lama pe 4 ari berbanding 3 ari)
rasa amat payah nak jejakkan kaki ke kampus balik,
huhuhuhuhu.

kena paksa diri untuk ke kelas balik.
terasa heavennye kalau dapat tdo smpai menjangkau pukul 10am berbanding 7am.
(ceyhhh....padahal hari2 bgn tgh hari...)

selalunye Monday blues,
hari nh Tuesday blues pulak lah.
serius,
rasa sangat penat.
(ceyhhhhh..padahal tdo jer)
smpaikan malam td takleyh tdo dengan lena.
nak kata excited,
tak langsung okey!

tapi memikirkan keje yang banyak menanti,
rasa sakit hati.
rasa nak cuti yang panjang.
rasa nak seminggu untuk duduk di bilik dan siapkan sumer keje.
walaupuin tak tau keje ape.
tapi terasa akan dapat byk keje.
hohohohohoh.

boleh tak ade machine masa pergi ke masa depan?
so aku boleyh tau ape keje yang menanti,
so aku boleh siapkan awal2 seblum org laen.
supaya dengan bestnye aku boleh rilek semahunye ms orang laen baru nak buat.
ade tak ade tak??

ko pergilah ain ke www.inyourdreams.com.
sumer mende ade.
yang tak terjangkau di fikiran sumer ade.

baeklah baeklah.
aku dh mula merapu mengarut.
baru pagi.
belom tgh hari.
naek gila aku dalam klas tahan ngantok.
bukan2!
tahan hati yang dok asik nak pk katil jer.

klah semua.
selamat kembali bekerja/ belajar~~~
:D

mari sama2 kta hadapi Tuesday Blues~
sape yang tak rasa Tuesday Blues hari nh,
memang nak kene sekeh-sepak-terajang ngan aku,
sbb aku jeles ngan org tuh~!!!!

selamat maju jaya semua!!
(tetibeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....~~~)

p/s: semalam mimpi ntah pape jer smpai ke Pulau Pinang, ke Filipina siap ade pasangan omputeh dok datang jadi kawan. pastuh tetibe dari mimpi tuh berpindah ke mimpi laen plak. sambil otak dok berpk pasal si dia yg ntah ke mane semalam YM on tp orgnye takde smpailah ke pagi trus off and tak tegur aku langsung kat YM tapi bile aku bangun ade sms dr die kol 6.30am cakap morning pastuh aku merajuk sentap trus delete sms tuh tanpa reply!! (pergghhh...panjang!!) haihhhhhh! T__________T

No comments: