Friday, September 11, 2009

Final Destination 4...heh!


heh.
kejam yang amat korang~!
kalau aku ade sakit jantung,
memang mati katak aku dalam hall tadi.
sekarang aku makin benci akan mesin2 dan jentera2 besar dan berat nh.
huaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!
bak kata coursemate aku, Rose,
"takutnye aku nak LI kat kilang-kilang nanti"
T_____________T

abes aku nh kalo btol dapat LI kat syarikat Oil & Gas,
maunye dihantar ke pelantar minyak buat observation.
heh!
T__________T

ok.
overall pendapat aku tentang cter nh,
cter nye straight to the point jer.
macam ko boleh jangka sket2 lah jugak kan.
sape mati dulu,
mati kemudian,
mati ke tak.

aku try lah nak letak muka2 pelakon die masa dalam scene cter nh,
haihhhh~!
keciwa makcik~!
payah btol nak jumpe.
ceyh3~

pelakon pelakon die kan,
bagi aku ok ok lah muka.
tapi hero memang cute mantop hensem~
fuhhhhhhh~
tertarik menarik aku nengok die~
wuwuwuwuwuwwwwwwww~
(--,)v

part yang klakar pulak lam cter nh part Pak Guard nak bunuh diri.
kesiannnnn~
satu hari suntuk nak bunuh diri~
hahhahahahhaha.

hishh~
memang kejam arrrr~
gler ah!

isi organ badan terkeluar.
ade tuh tercarik2.
heh~
seb baek aku nh cam ala2 takde lah ngeri ngan mende cmtuh,
cuma yelah,
kejam~!

aku rasa director cter nh banyak sangat nengok kartun
Happy Tree Friends.
tau tak kartun tuh??
kejam yang amat~
kalo de anak kecik jgn ko bg nengok.
maunye kejam camtuh kang.
heh~

aku tak nengok ngan rumet.
kan cakap nak tgk ngan die Khamis malam kan?
tak jadi pon.
sebab td field trip tuh smpai kol 11am jer kot.
adelah dalam 2 jam setengah jer kat Jabatan Kimia tuh.
lepas field trip ktorg berlima satu kos nh pakat nak nengok FD.
se pergilah kami berlima.
seblom tuh haruslah aku call rumet dulu.
die pon ckp ok jer~
heh.

ari nh Jumaat~
balik K1 nanti ptg~!!!
hohohoohohohoho.
semalam dh anta dah sumer brg2 kat K1.
tggl brg2 yang nak dipakai ari nh jer kat bilik cnh.
temankan rumet dlu before kwn die dr Sunway dtg temankan die.
bilik dah ade rel langsir dh~~
chantekkkkk~~
sukeeeeeeeeeeeeeeeee~
pastuh tempt sangkut towel dh ade yg baru..
sukeeeeeeeeee sukeeee sukeeeeeee~

tak sabar nak balik K1 and rasmi biik tuh ag~
weeeeeeeee~

selamat ari Jumaat~
Sabtu Ahad nh mesti ramai gler shopping raya~
hohohohohohoohoho~

kakitangan sokongan kerajaan dapat rm500?
jururawat sokongan tak eyh?
kalo sokongan Mama mesti dapat.
yayayayayayya~
\(^O^)/

p/s: bahagia rasanye bila dpt call dr die kejap td~ sian die. makan ubat cepat sembuh ye.
tetiba teringt cter FD yang kejam. kecut perut jadinnye~ T_______T

No comments: