Wednesday, September 30, 2009

Pantas~!

hokeyyyyy~
aku nak update secara pantas sbb aku ngantok skrg.
tadi dinner pergi makan di HR Steak House kat Kampung Baru bersama budak2 satu klas.
it was fun~!
itu nanti aku cter skali ngan gmbr2.
gmbr2 kat camera budak2 len.

oh,
maaf,
sekarang aku sebok preparing untuk kuiz Air Quality.
Jumaat nh ade 1 hour quiz.
huhuhuuhuhu.

and aku sebok jgak dengan bengkel fotografi yang akan diadakan,
insyaAllah Sabtu and Ahad nh.
banyak wooo keje skrg.
tambah pulak 3 weekends aku mmg penuh.
minggu nh bengkel fotografi,
minggu depan plak Program Komuniti Sihat di Ulu Yam 3 ari 2 malam.
pastuh another week ag simulasi untuk subjek Khidmat Masyarakat.
3 ari jgak!

so aku mmg akan jarang update blog.
tapi aku akan curik masa yang ade untuk update pasal raya aku ngan dinner kat steak house.
insyaAllah paling koman pon, sehari tuh satu or 2 entry or dua hari satu entry.
ekekekekekekke.

oh,
final exam untuk sem nh pon tinggal few weeks jer.
infact kalo tolak study week mmg less than a month.
so mmg sgt bz until November.
until Dec kot sbb ade LI ag after final!
which is good anyway,
coz boleh distract my mind from the love affair punye masalah.
heh!
malas mahu cter.

insyaAllah,
ade kesempatan mmg aku akan update on my daily routines.
mcm slalu.
kalo ade mende best berlaku aku update ler.
kalo takde,
takyah lah kan?
hehehehhehhehehe.

klah2.
time to sleep.
esok nak ke FKAB, UKM Bangi.
macm biasa kalo field trip kene bangun extra awal sbb nak catch the 1st shuttle bus to campus.

daaaaa~!

p/s: thanks to my friends and surroundings coz at least aku kurang fikir pasal masalah dengan si dia. in fact, they distracted my mind totally from the issue. heh! missing home badly!

2 comments:

eLeA haNnAj said...

correction ere..PKS tuh kat muar la ain..ulu yam is 4 another prog yg ntah jadi ntahkan tidak..hehe

ASAA said...

tuhlah....type melampau laju melewati kelajuan impuls nak smpai ke otak..mane tak nye tak pk dh...eheh..lupe..kat Johor...eheheh...Ulu Yam tuh motivasi tuh kan? hiksss....

thanks Jannah!!