Wednesday, September 2, 2009

Ade aku kesah ke??

huh!
orang skrg suke nak jaga tepi kain orang kan?
tepi kain sendiri punyelah tak amik port.
ceyhhh~

ain berubah dah eyh?
haihhhhhh~
aku nak berubah ke nak transform ke biarlah.
aku tak kacau pun hidup mereka mereka.
perlu ke nak amik port hal hidup org ye?
korang berubah ade aku kesah?
tak pon~~
tak dapat duit pon kalo aku kesah.
ngeh ngeh ngeh.

ish ish ish.
sehari kalo tak mengata orang memang tak sah.
pelik pelik.
ingtkan yang perempuan jer suke amik tau hal orang.
yang hamba Allah opposite sex nh ag dasyat rupenye ble bab2 ngata orang.

hikkkss.
tapi tak sangka plak hal hidup aku pon mereka2 nh berminat ye.
kalau tak tau cter hujung pangkal baek senyap.
takyah nak mengata.

selagi aku tau aku nh blaja,
selagi aku tau aku perform sumer task aku,
selagi aku tau aku nh tak susahkan hidup org,
selagi aku tau aku maseh buat tanggungjawab aku,
aku peduli ape orang nak cakap.
hihihihihihihih.

aku rasa setakat nh tanggungjawab aku pergi menyebar2 pesanan maseh berjalan seperti biase.
adakah dihargai mereka mereka?
ntah.
wallahualam.
yang mereka nampak cuma kesalahan.
nak carik kesalahan orang mmg adalah hobi anda anda sekalian ke?
betol kata orang.
bila kertas yang putih suci ade satu titik hitam,
yang org nampak adalah titik hitam kecik tuh bukannye yang putih disekelilingnya.

aku tak kesah lah ape orang kata.
hidup aku hidup aku.
hidup ko hidup ko.
dosa pahala aku antara aku ngan Tuhanku.
and aku tak kesah ape dosa pahala ko or sebaek mane korang korang nh berbanding aku.

ape ape mereka mereka nh ngata tentang orang,
tolong cermin diri dulu.
jangan ganggu privasi hidup orang.
jangan sibuk nak ngata2 bile tak tau hujung pangkal.

salam muhibbah sumer!!
(tetibeeeeee~)

merokok merbahya kepada kesihatan.
(tetibe lagiiiiiiiiiiiiii!!)

hhehehhhehehehehe.
rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.
=)

p/s: sila jangan berkecil hati sebab ini bukan untuk anda yang bergelar kaum Hawa. oh, yang Adam pun takde kene mengena. cuma certain tuh jer :)

p/s p/s: haihh. bengang sungguh rasa hati nh dengan si dia. slalu btol cmnh T________T sedeyh i tau u buat cmnh!! berkobar2 jer i. ceyh!


2 comments:

Precious said...

Aihhh ... dapat komen pedassss ker? Kalu ini, biasa ler bagi blogger. Mula2 I dapat dulu, berdesing berpeluh gak, tp now, I wat x reti jer ...

Hariq-Sha said...

heheheh...komen pedas tuh dulu pernah dpt..dr lalat mane entah...

nh bukan pasla blogging world..out of blogging world...

but eyh~ thanks for asking :)

heeeeeeeeee~