Saturday, September 5, 2009

Bicara Wanita Siri 1

entry ini aku buat as sticky mode sementara smpailah habis program nh....scroll downnnn for new entries ye..thank u!


buat mahasiswi-mahasiswi UKM, khususnya mahasiswi KTSN:
berikut adalah mengenai
Bicara Wanita Siri 1
okeyh. ini adalah ceramah khas untuk wanita.
for further details,
refer kepada poster di bawah ye.

(click untuk image yang lebih besar dan jelas)

kepada sape2 yang rasa dirinya wanita,
dan membaca blog ini,
dan jugak adalah seorang pelajar KTSN,
ajak2lah kawan2 pergi ye.
yang di UKM Bangi n HUKM Cheras pon boleh join.
janji PEREMPUAN dan WARGA UKM
(^_^)v

elok pergi ceramah ilmuan cmnh :)
aku pon pergi pe~
bukan sekadar promote2 jer nh :)

jomlah ramai2 kte wanita pergi join dengar ceramah nh ye~
bukan lama pon.
2 jam lebih jer.
ala2 ko tgk movie jugak lah kirenye.
hikkssss.

entry ini adalah atas permintaan felo KTSN iaitu Kak Ina, yang menjadi Felo Pemantau bagi program ini. sekian. Thank u!!!

p/s: dulu aku rasa aku miss ceramah yang cmnh. aku kat mane ye time tuh? padahal aku JAKSA. hmmmm.

No comments: