Thursday, September 10, 2009

Menghitung hari.......

menghitung hari...
detik demi detik...
hehh!!
bukan bukan.
nh bukan entry lirik lagu Kris Dayanti.
bukan bukan.

i am counting the days to be back at K1.
dah berminggu-minggu aku dok luar kolej nh.
(luar kolej ye..bukan kolej luar)
rindu rasanya suasana K1.
aku kan pencinta sejati K1~~
hahahhahahahaha~

malas lah aku cter aku tinggal mane.
yg penting bukan Kolej Tun Syed Nasir.
LUAR KOLEJ.
ada paham???
hehehehhehe.
tak marah. saje nak gedik buat org paham lebih.
ngehhhhhhhhhhh
(--,)v

banyak seyh barang nak bawak pindah balik K1 esok.
tetibe banyak gler pulak.
beg sorong 24inch tuh yg dulu boleh zip sekarang dh tak muat walaupun extra zipper dh dibukak.
still kene duduk2 atas beg baru leyh zip.
(-_-")
penangan shopping melampau2.
bankrup makcik~!!

belum dikira segala notes and books yang kene bawak balik K1 jgak.
dan jugak kasut and sandals.
my gosh my gosh~!
penuh plastik besar kasut and sandals~!!
(-_-") (-_-")

lagi, ladies stuff cam lotion penjagaan kulit (perlu ke mention..huh!),
mekap2 yg sesimple itu,
ubat2,
barangan elektrik dan elektronik(apekahhh???)
banyaknyeeeeeeeeee!
tp dh siap dh packing sumer tuh.
tinggal nak pindah masuk ke kamarku yg cantik lagi ijau lagi cun di K1 itu.
\(^O^)/
excitednyeeeeeeeeeeeeeeeee~!!

oh,
lepas nh rasanye takde dh dok luar kolej.
dok K1 jer kot.
kunun aku merancang nak tggl luar kolej next sem kan or masok 4th yr,
tapi mcm syg plak kat K1.

makanya aku harus rajin bertungkus lumus mencarik merit supaya stay K1.
berjayakah??
mcm tak jer.
veteran K1 mcm i mmg cam takde chance jer.
huaaaaaaaaaaaaaaaaa~

takpe takpe.
usaha tangga kejayaan.
walaupun org skrg prefer naek lif ngan escalator.
(hoiii ain...mengarut ah ko!!)

eyh.
malam karang berbuka bersama JAKSA 2008/2009.
guys guys!
Ain dh janji ngan mmber nak kuar makan ngan die lah.
ingtkan cakap buat ari Ahad.
sorry~
diulang.
MEMBER, bukan KAPEL.
ulang suara.
MEMBER, bukan KAPEL.
dorang phm tuh~
hahahahahahaha.

aku de field trip ke Jabatan Kimia Malaysia ari nh.
kol 7.30am nh nak bertolak dh.
seb baek half day.
mesti boring kalo full day.
huhuuuhuhu.
tp half day pon, kol 4pm tetap ade klas sejam smpai 5pm.
apekahhhh buat jadual tbe2 ade klas di ujung hari.
kalo takde trip tuh,
mmg sejam tuh jer klas ko tau.
trip pon kire cam last minit.
patut pagi kosong cuma 4pm-5pm jer klas.
huhuhuhuhu.

klah.
kang imsak nanges2 menyesal aku.
hihihihihihihihi.
baju F1 tak iron ag nh.
huhuhuhuh.

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!
(^_^)v

p/s: Final Destination ini malam?? mesti kecut perut tahap nanges2 aku nengok. nengok Happy Tree Friends yang kartun pun ala2 uwekkkk2..nh pulak FD. heh! nanges~ T______T

No comments: