Saturday, September 12, 2009

Penghitungan hari dah berakhir............ :)

hohohohohhoho~
sekarang aku menaip entry ini di dalam bilik aku di kolej ku terchenta~
bukan lagi di bilik ku di luar kolej sana~
hehehehehehe.

apsal lak baru nak update pasal nh ain??
heheheheh.

meh aku story mory sket ye.
kronologi ari Jumaat ku~
hikkkssss.

ari Jumaat, 11/o9/2009,
hari yang sgt lah hectic bg diriku dan jugak member sekelas.
kelas bermula 8am dan berakhir 6.15pm
rehat plak masa solat Jumaat tuh 1pm till 2.30pm.
hmmmmm.
tapi aku tak rehat pon.
tuh yg penat sgt nye~

hari Khamis seblom tuh plak tdo aku tak cukup.
Rabu apetah ag.
Rabu malam tak tdo.
Khamis plak sempat tdo pas balik makan kol 9pm lebih.
tuh pon terbangun at 2am.
skejap jer tdo aku.
pas terbangun kol 2am Jumaat tuh tak tdo dh smpailah abes klas at 6.15pm tuh.
huhuuhuhuhuh.

hari Khamis tuh kan aku g Jabatan Kimia ade lawatan.
pastuh balik dr lawatan kol 11am-ish g Times Square
and tengok FD yang pukul 12.20pm.
balik dr tgk FD tuh,
balik bilik di luar kolej tuh and tunggu rumet balik.
die ade klas 2pm to 3pm.

ktorg kan nak angkat barang2 aku kasi pindah balik ke K1.
hihihihhihihi.
excited jer tunggu die balik.
smbil tunggu tuh kemas2 ape yg patut n blog-walking skali.

tapi kan otak aku sangat penattttttttttttttttt~
aku tahan jer ngantok aku sementara tunggu rumet balik.
kalo aku tdo,
kompom tak terpindah barang2.

pastuh die balik.
aku siap2 then angkat sumer barang2 yang tak diperlukan di bilik tuh dh.
tinggalkan sket pakaian untuk ari Jumaat.
pas angkat2 barang ke K1,
balik bilik luar kolej,
trus collapsed atas katil and tdo.
smpailah kol 8pm-ish.
masa Maghrib tuh bangn berbuka ngan air then pas solat bagai tdo balik.
penat sgt tak terkata.

then pergi makan kol 9pm-ish balik aku tdo balik.
bangun around 2am-ish.
then tak tdo smpailah pagi tuh.
then pergi klas.

gler penat.
pagi2 tuh aku boleh adapt ag ngan lectures.
start pukul 10 aku dh mula tak duduk lena kat kerusi tuh.
huhuhuhuhu.

abes jer klas kol 1pm trus zass balik bilik luar kolej,
kemas2 barang2 yg tinggal sket,
then trus amik cab ke K1.
Nani, kosmate aku yang temankan aku.
kebetulan die pon nak amik brg kat K1 sbb nak tdo umah makcik die kat Shah Alam.
akhirnya abes jugak aku pindahkan barang2 ke K1 balik.
penat nye takyah cakap sbb tak tdo semalaman kan.

pastuh dr K1 trus ke kampus balik naek cab yang sama.
trus zass ke klas sbb dh dekat 2.30pm dh.
lectures ngan Dr. Anza was fun.
tak ngantok pon aku.
cuma penat tuh adelah.
die siap cter pengalaman die ms keje.
ade sorang patient tuh kan,
tye die masa die prescribe ubat mata.
pas dapat ubat tuh,
die tye,
"Dr, ubat nh kene titik before makan ke lepas makan?"

sawan gelak kot dgr die cter.
ade jgak orang tye soklan cmtuh.
Dr pon cakap seb baek dapat tahan gelak masa org tuh tye.
heh.

tapi ade jgak tak gelak.
aku pon tak paham nape.
adekah dorang tak paham or mmg aku jer rs mende tuh klakar?
member aku Mira mmg tergelak besar.

pastuh aku terpk,
ade tak org tye cmnh,
"Dr, ubat tdo nh makan sebelom tdo ke ble dah bangun tdo ye?"
ngeeeeeehhhhh
(--,)v

pas abes klas ngan Dr Anza,
kelas kol 5pm smpai 6.15pm pulak.
kelas Khidmat Masyarakat.
penat maseh ade.
makin tmbh.
tapi ngantok tuh takdelah sgt sbb lecturer tak buhsan.
:D

abes klas 6.15pm tuh,
trus jalan laju2 naek bas balik ke K1.
lama tak merasa naek bas balik ke kolej.
hehehehe.
seb baek bas tak full.
ade seat kosong.
dapat seat kosong trus duduk then lelap mata.
masa tuh baru terasa ngantok yang amat dasyat!

aku tertdo sepanjang jalan nak balik K1.
kejap jer dh smpai K1 dh.
huhuhuh.
malas gler rasanye nak bangun.

pastuh turun bas g bli makanan sumer.
aku tak sedar pukul bp dh masa tuh.
yang aku tau nak cepat bli makanan and balik bilik.
smpai2 jer bilik,
aku kemas sket bilik2 dgn hati yang menahan ngantuk yang amat.
pas kemas tuh dgr azan.

so trus aku minum air then aku tukar2 baju g toilet sumer then balik bilik aku buat ape yg patut.
pastuh aku makan tembikai dulu.
minum air dibeli kat cafe.
pas makan buah sumer tuh baru aku g mandi.
then pas mandi aku trus makan2 makanan dibeli.
pas makan baru tdo.
punyelah azab aku nak abeskan makanan.
bukan sbb kenyang,
sbb tahan ngantok.
makan pon boleh tersengguk2 ko~!
badan otak aku sangat penat.
pas makan berus gigi sumer then tdo.
huhuhuhhu.

aku bgn kol 3am td.
sbb tuh aku baru nak update pasal dh sampai K1 nh.
huhuhuhuhu.
aku ingtkan aku larat nak update pas berbuka.
haram~
penat aku tak terkata dah.

nh pulak dh puas tdo td tanpa gangguan yg menyakitkan hati,
aku rs tak ngantok dh.
pas Subuh kompom aku tertdo nh.
huhuuhuhuh.

klah.
panjang gler.
kata nak story mory sket.
hahahahahhahahaa.
takde makne oiii ain nak story sket jer.
gagaggagaaggagagaa
\(^O^)/

selamat kembali ke K1 buat diri anda ain~!!
(^_^)v

selamat berhujung minggu anda sumer and slamat bershopping raya~!!
yang pergi Jalan Tar, Sogo and tempat2 yg crowded,
make sure pakai mask~
mencegah lebih baek
(^_^)v

p/s : sayang, taknak ke kuar shopping raya? hehehehhehee. lama nh tak kuar ngan u. huhuuuuh.
oh, semalam petang dpt SMS dari ofis K1 cakap parcel aku dh sampai. baju kurung baru dh sampai dari Mama~! epi nyeee!! tapi pilu gak kenang baju raya pon smpai kene pos. macam dok luar negara pulak T____T tadi klas full tak sempat amik. Isnin baru amik itu parcel. macam mane rupe baju2 rayaku?? *mata bersinar2*



No comments: