Friday, September 18, 2009

Marathon Movies~

hohohohohohoho~
takdelah marathon manenye pun.
tgk 2 movies jer.
hihihiihihihi.

semalam klas abes kol 11am.
mula kol 9am tapi aku dtg 9.45am.
bagus btol kan?????!
hahahahhahaahah.

hisshhh.
pagi tuh ms tgh tdo dpt plak sms cakap klas smpai 1pm.
subjek sama plak tuh!!
rupenye salah information.
lega hati~~

pas abes klas aku trus zass ke TS.
(TS ag~ balik2 TS...hahahha)
pastuh smpai TS plak trus menuju destinasi
(ceyyy...cam lagu CT..hikkss)
usha2 lah cter ape paling dekat show nye dgn tome aku smpai.
aku smpai TS dalam kol 11.45am cmtuh lah.

usha punye usha,
byk plak cter dkat2 nh.
last2 aku pilih G-Force 3D.
yang tuh aku tgk dulu.
tayangan 12.20pm.
pas bli tiket tuh baru aku tingat aku nak nengok Gamer.
masok Q balek.
beli plak tiket Gamer yang pukul 2.30pm plak.

so lepak2 jap dalam BORDERS usha2 belek2 buku.
pastuh dh aim beberapa buku yang best.
eyh,
aku baru jer nak baca buku 'P.S, I Love You'.
sape ade sape ade???
nak pinjammmmmmmmmmm~!

dah puas usha buku,
trus gerak ke hall 4.
nengok cter nh :

dari kiri : Speckles, Juarez, Darwin, Blaster and Hurley

cter G-Force~~
aku nengok yang 3D.
RM16..wahhhhh!
banyak duit ko ain~!!!

cter nh pasal 4 ekor rodents
(species ala2 tikus dan sewaktu dengannya)
yang bercita-cita untuk di iktiraf sebagai special agent of FBI.
so dorang nh pergi satu mission yang di masterplankan oleh tuan dorang, Ben.

mission dorang nh nak amik file pasal Saberling nak bagi tunjuk kat FBI.
kununnye Saberling nh nak buat senjata api melalui microchip nak takluk dunia lah kiranya.
so pergilah buat mission dan akhirnya berjaya download file pasal chip tuh.

tapi last2 ntah pe jadi,
file di download tuh cuma satu file biasa yang tak penting.
maka,
mengamuklah FBI tuh sbb dorang pergi mission tanpa kelulusan FBI.

pastuh ble FBI nak shutdown dorang punye lab,
mulalah jadi perlarian dorang nh sbb FBI buru dorang.
ini sbb dorang tau byk sgt rahsia kerajaan lah kiranya.
start dari ctuh pengembaraan bermula.

bestlah jgak cter nh.
tapi aku tak kata best gler2~
cuma comey jer tgk rodents nh except Speckles si mole.






okeyh,
cter G-Force abes dalam pukul 1.50pm.
trus gerak naek tingkat 3 plak nak g hall 9.
cter nh pulak :


nh ag satu cter 18PL.
Gamer~
ganas okeyh cter nh!
pastuh ade scene2 mmg patutpon letak 18PL.
so bawah 18 jgn gedik nak nengok!

cter nh pasal dunia di mana manusia boleh kawal manusia.
kirenye yang mengawal adalah yang membayar dan yang dikawal adalah yang mendapat bayran.
pastuh segala apa yang si controller nh nak yang dikawal die pakai or buat or ape2 mmg akan dibuat oleh si dikawal nh tanpa die boleh melawan.
haaaaa.
cmne dorang dapat dikawal sebegitu mudah.

ok.
dalam cter nh,
ade satu teknologi yang mmg lah pemes skrg iaitu teknologi nano.
nano particles akan di inject dalam badan yang dikawal tuh.
pastuh nano nh akan mereplikasi dalam sel otak yang dikawal,
which at last turns the whole original cells kepada sel nano.
sbb tuh org tuh dapat dikawal.
dengan adenye tramission of signals dr controller,
nano sel dalam otak yang dikawal akan dapat isyarat pastuh org yang dikawal tuh secara langsung akan buat ape yang si controller tuh buat.
gitulah~~

Tillman (Gerard Butler) adalah seorang banduan yang nak kuar dr penjara.
untuk berbuat demikian,
sape2 yang dapat survive dalam 30 battles baru dapat kebebasan sebagai ganjaran.
battles nh adalah satu permainan diberi nama Slayers.
dalam permainan nh,
setiap banduan yang dh di inject tuh akan dikawal oleh pemain2.
kiranye Tillman nh the best fighter la dalam game nh.
dan yang control die adelah seorang anak orang kaya yang Tillman sendiri sebenarnye tak tau sape.

tapi kisah bermula sbenarnye ble ade satu badan bergelar Humanz yang cuba nak melawan sistem game nh.
yelah ko gler pe manusia kawal manusia.
game perang2 plak tuh.
kalo mati, matilah.

Tillman

Pengasas Humanz

Si kejam yang mengasas Slayers, Ken Castle

banduan-banduan yang ready nak masok medan tempur Slayers

haaaaa~
nak tau lebih lanjut,
g lah tgk.
hehehehhehee.
macam biasa aku bertindak kejam.
cter separuh2.
:P

pas abes nengok cter tuh,
aku gerak ke Guardian nak bli toiletries sket.
pastuh g KFC tapau untuk berbuka.
pastuh balik naek cab sbb aku tak larat nak naek monorail.
malas nye pasal.
seb baek amik cab berkupon.
takdelah aku rugi sbb traffic jam katakan.
hek hek hek.
sejam jgak dalam cab.
tersengguk-sengguk aku.
huhuhuhu.

sampai2 jer kolej,
cam biase pas tukar baju bagai,
blog-walking dulu.
pastuh baru buat keje laen.
then dh penat sgt trus tdo.
aku kan tak pose, so 6.30pm tuh aku dah makan dh.

pastuh kol 3.30am td aku br bgn.
gler penat aku nh~
huhuhuhuhuhuh.

klah.
cukuplah review untuk movies and cter semalam.
kang aku update ag..~
hehehhehe.

selamat bercuti warga KTSN!! :D

p/s: tadi masa tgh nunggu cter Gamer start, duduk2 dalam hall smbil baca novel yang dibawak. nampak budak laki 2 org n sorang pompuan. selamba badak yang laki tuh bukak chewing gum and makan depan aku. sungguh tak malu. yg pompuan tuh pose jer. ceyh! haru dapat pakwe cmtuh. huhuhuh.

No comments: