Monday, September 14, 2009

The Ugly Truth.....

heh ain!!!
ko takde keje ke asik tgk movie????!!

laaaaaa...
kompom lah aku takde keje and amat bosan di bilik.
sebab tuh g tgk movie.
ngehhhhh
(-_-")

semalam aku ade kelas Kualiti Udara kol 9am smpai 11am.
sekarang kan, ade certain weeks tuh kelas aku Isnin smpai Ahad wooo~
pack pack pack...~
nh pon seb baek die nak buat 2 jam.
dulu 4 5 jam.
heh!
T_________T

pas abes klas aku pon bercadang nak g Times Square.
susah benar nak naip nama panjang..TS jer lah ye? :D
aku pergi ngan sape??
oh,
of coz lah aku pergi sorang sajork~
hahahhahahaha.

takdelah.
aku dah agak lama tak idup dalam bilik single.
pastuh dh balik K1 nh,
terasa pulak kebosanannya.
ari Sabtu tuh kire cam 1st whole day aku kat K1 balik.
keje aku kalau tak ngadap laptop baca case study,
aku men game.
or aku tdo~!!
tdooooooooooooo manjang!
tak produktif btol!

kejap2 tdo kejap2 tdo.
bosan seyh.
so aku amik keputusan,
aku nak kuar sorang2 ari Ahad aka semalam.

pas abes klas trus zass amik monorail Chow Kit ke Imbi.
iyeeee~
kampus aku jalan kaki 5mins jer smpai monorail Chow Kit tuh ha.
mmg betol2 di tgh bandar KL.
nak ke mana2 pon senang sajer~
(^_^)v

ok ok.
back to business.
The Ugly Truth.


Katherine Heigl

Gerad Butler

bolehlah bagi ak cter nh.
sat sat sattttttttttt!
18PL ok~!!!
very very very very the 18PL.
seb baek aku 'bercuti'.
takde rs bersalah sgt.
heh~
boleh lak cmtuh~
:D
so pk 6 7 8 kali before nak nengok ye :P
aku tak pk pon sbb ade Katherine Heigl aku zass beli tket~
hohohohhohohohoho.

aku peminat setia Katherine Heigl ok~
dari die berlakon cter Rosewell kat TV2 dulu2 zaman aku skolah ag~
sebab tuh aku nengok cter nh.

cter nh berkenaan seorang pompuan nh iaitu Abby Richter (Katherine Heigl),
seorang producer untuk morning show.
die nh kira cam award-winning producer lah.
tapi lama2 disebabkan penyampai show pagi die tuh ade masalah rumahtangga
(penyampai die tuh laki bini),
macam takde keserasian dah,
and orang pon cam bosan dh ngan show die,
rating show die jatuh mendadak.

lepas tuh one day kat umah die,
kucing die nh terpijak remote TV die.
maka terpampanglah show si Mike Chadway (Gerard Butler) nh.
si Mike nh kaki mencarut.
suke cakap pasal seks daripada relationship.
kirenye bagi si Mike nh,
sumer relatioship based on seks semata2.

si Abby yang sangatlah konservatif nh,
sangatlah benci ngan Mike nh.
bagi die wujud lelaki perfect yang sayangkan diri pompuan kerana pompuan tuh sendiri bukan fizikal or seks semata2.
so dalam hati die,
die mmg simpan benci kat Mike nh.

dijadikan cter,
tetibe Mike nh di offer untuk buat show die kat dalah morning show Abby.
kire cam one slot lah.
mengamuk lah si Abby nh sbb tak di inform.

maka mulalah kejadian kutuk mengutuk antara Abby ngan Mike.
Mike nh penyindir no 1.
die kene kutuk pon die buat slamba badak die jer kat Abby.
disebabkan Mike nye slot,
rating show die naek mendadak gler.

pastuh one day Abby nh kejar kucing die,
then panjat punye panjat pokok nak amik kucing die tuh,
ternampaklah jiran die yang hot baru pas mandi.
nh jiran die


nama jiran die nh Collin Anderson (Eric Winter)
punyelah die syok nengok badan Collin yang hot tuh,
smpai terjatuh pokok.
tapi kaki die tersangkut dahan.
kire cam upside down.
so die pon jerit2 mintak tolong.
datanglah si Collin nh.

start dr ctuh die mula kenal Collin.
Abby nh ade satu sifat iaitu die hanya dating ngan laki yang ade ciri2 yang ade dalam senarai die nak.
contoh cam suka kucing, romantik, keje bagus, kaya...kire cam perfect guy lah.
Collin nh pulak doktor pakar bedah tulang (orthopedic surgeon)
mau nye si Abby jatuh cintan trus.
tapi die jer lah perasan syok sendiri.

pastuh si Mike plak slalu dok sindir2 die tye mane lelaki perfect dalam mimpi die.
pastuh dengan bangganya si Abby dok cakap si Collin tuh.
padahal takde ape.
and Mike tau si Abby nh berlagak jer.

then mulalah si Mike ngajar si Abby cmne nak tackle laki cam Collin tuh.
lama2 akhirnye berjaya.
then mulalah si Mike nh ala2 jeles keciwa.
die simpan hati kat si Abby.

haaaaaaaaa...
cukuplah takat tuh.
nak tau tgk sndiri~
hahahahahahah
:P :P

aku suke Katherine,
so bagi aku best jer cter nh.
klakar.
tapi bagi yang otak die btol3 innocent tahap kain putih suci,
baek jgn tgk and takyah tgk.
kang ko tak paham dialog dorang yg sgtlah tersirat kecuali yang paham.
dhlah aku g nengok sorang2.
maunye dak pompuan seblah aku tuh aku rs mmg innocent.
org tergelak die cam senyum takpun senyap jer..
heh...apekah????

so aku terasa sgt bodoh ble gelak die snyap.
hahahahhaha.
tapi ade satu kapel seblah aku nh,
yang dorang 2 org nh mmg gle punye gelak.
takdelah dok seblah aku.
since aku amik seat ujung,
seblah aku adalah seat double tuh ha.
(psssttt....awek die tak pose...selamba badak makan..hahahahah..kot ye pon tak pose...tunggula lampu hall padam dulu~!!)

dhlah GSC TS tadi system down.
ke sumer GSC system down ari nh.
bli tiket tulis tangan woooooo~
kesian aku nengok pekerja die dok tulis satu2.
kalo yang beli smpai 5 6 tiket tuh,
aku yang lenguh nengok dorang nulis.
dhlah Q panjang.
smpai giliran aku,
ble aku cakap satu tiket jer,
punyelah die cakap
"satu jer eyh? fuhhhhhhhh!"
hahahahhahahaha.
kesian2~

pas abes nengok movie aku trus gerak nak balik.
ngantok lah pulak.
dhlah lapar.
ahaksss~
aku g Bread History.
bli roti yang ade serunding tuh.
pergghhh!
aku dhlah peminat serunding~
pastuh g 7-E bli jus oren kotak besar~
(sajer cover line nampak cam pose sket...wakakakakaka)

pastuh zass amik monorail g Titiwangsa,
amik cab then smpailah K1.
smpai K1 tuh aku tak tdo trus.
makan2 dulu.
minum2 jus yang sejuk tuh dulu.
blog-walking dulu.
(aku tak ske sgt blog-walking weekends sbb tau tak ramai update...hiksss)
pastuh baru tdo.
set alarm kol 6.30pm kunun nak bli makanan.
tapi ble dah 6.30pm tak larat nak g cafe.
penat.
ngantok sgt.
sbb malamnye tak cukup tdo.
hehehehhehehe

pastuh pas maghrib smbg tdo.
set alarm kol 9.30pm lak.
bgn 9.30pm nak mandi.
pas mandi kunun nak bli makanan.
tak jadi.
sebab malas.
roti bli tadi ade ag 2.
so makan jer roti.

skrg pon br pas makan roti.
hehehehehhe.
jus pon ade ag cuma tak sejuk dh.

mak aihhhhhhhhh~
panjang nye diary seharian ko ain~!!
nama pon blog ShaQeeRah~
mane de pendek2 entry.
waakakakakkakaka
\(^O^)/

eyh,
Isnin dah~
minggu terakhir untuk kelas dan kerja.
kan kan kan?
pastuh raya ujung minggu nanti~!
waaahhhhhhhh~!
cepat jer masa berlalu~~

bagi yang dh cuti tuh,
SENYAP ok!
takyah nak nunjuk~
bagi penunjuk kanggggggggggg~!

hepi2 weyh kerja minggu nh~!
sbb dh last dh~
semangat lebih cket...pastuh raya!!!

daaaaaaaaaaaaaaaaa~!

p/s: ble lah aku nak jejak Jalan Tar nh. dengar member dok cter pasal tudung murah gler, nafsu shopping bangkit ke 100% terus~ wahhhh ko ain! shopping jer rajin, laju jer koooooo~ muahahahhahaha. weekdays nh aku g jugak. tak kira!! :D

1 comment:

eLeA haNnAj said...

hasrat termakbul nak g jalan tar ari nih kan..hehe