Wednesday, September 23, 2009

Hari Raya di KL pulak~

holaaaaaaaaaaa~
aku sudah berada di KL semenjak 3pm tadi.
heh!
bertolak dr Lakum kol bp ntah.
tapi tau2 tgh2 dok merenung hutan yang hijau di laluan lama
(tak pakai highway ye)
tertdo sudahhh~

pastuh si kakak mengejutkan bertanya nak hantar ke mane.
so here i am dalam bilik hotel dengan Mama and 2 gorgeous hot guys iaitu
adik2 lelakiku.
hua hua hua hua hua.

beraya di dalam bilik hotel jer dengan mentido banyak2.
hahahahahahha.
aku smpai hotel nh dalam kol 3pm-ish.
tapi kan...........
mereka sumer di Mid lagi!!
smpai hati koooo pergi berjalan2 meninggalkanku menunggu di lobi hotel.

aku agak kan,
mesti org kat kaunter sian tgk aku tunggu lama2,
sbb tuh bagi aku extra key nak masok bilik.
hikkssssss.

naek bilik bukak laptop jap,
layan blog pastuh adik balik dh tapi Mama and sorang g adik tak balik ag.
adik plak tergedik2 nak pinjam broadband.
tak lama pastuh Mama n Aniq sampai bilik.
sampai2 jer cakap,
pindah bilik.

pastuh smpai bilik baru tuh,
makan2 then dah kenyang tgk cter Senandung Sidayang kat TV3 tuh,
pastuh baru tdo.
bangun kol 9pm td.

esok nak kuar ke mane lah ye dgn mereka2 nh??
malam nh mahu online smpai lebam.
semalam tak tdo kat umah kakak.
takleyh tdo byk sgt pk.
pk menda yang sangatlah menyedihkan jiwa aku.
huhuhuhuhu.

so bgn tgh malam layan movies smpai 3 movies skali.
pastuh br ternguap2 mengantok.
then tdo and kakak kejutkan pukul bp ntah pastuh kemas2 bilik and mandi.
then balik lah ke KL.
nanti aku cter secara details ye 5 hari 4 malam aku kat Lakum tuh :)

try update secara laju tapi disebabkan sebok berbual ngan mereka2 nh,
jadi tak tercapai hasrat nak update laju2.

klah,
malam kang aku update ag secara details ye beraya di rumah kakak@kawan baek, Zie :)

p/s: rindu plak lepak kat kg kat Lakum tuh. ade budak2 yang chomey sungguh2. hehehehhe.

No comments: