Friday, April 2, 2010

Another Penang trip :)

yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ *sambil shuffle golek2*

setelah sekian lama tak update...tiba2 update dengan entry ke Penang lagi sekali. ngeh3. i know i know. last entry pon pergi Penang. kalau last time pergi dengan plane, maksud nye amik flight, this time around pulak pergi naek train.

sekarang aku berada kat KL Sentral nh. duduk di KFC. tadi sunyi jer. sekarang lunch hour dah macam ape dah penuh KFC nh. online pon guna broadband sendiri. nak harapkan streamyx zone, hampagas gler kot. kejap2 putus, kejap2 putus. pening kepala tau...~

oh oh, since dah lamak sgt tak update nh, saja nak tukar sket allignment entry. kali nh nak balik kepada allignment kiri. ngeh3. bosan kot allignment tengah jer.

train aku pukul 3.03pm. yelah tuh. kang tbe2 lambat. macam tak tau train ktm kan. ceyhhhhhhhhhh. cakap macam slalu amik train intercity jer. wakakakakakakakak.

bosan btol duduk cnh. aku dh smpai KL Sentral dalam pukul 11.15am tadi lagi. terus naek KFC nh carik spot dan duduk. duduk nak pulak seblah tempat yang ada plug :P aku sajer jer, nak buang masa sementara tunggu masa departure nh. lambat lagi kot. dahlah tak reti nek train jauh2 nh. paling jauh pon train ke Seremban masa masih blaja kat KMNS dulu.

oh, sebenarnya aku malas sgt nak update blog. kalau dtg mood tuh kan, mesti mcm blur2 jer nak start cter dr mane. byk kot cter yang aku nak share. RAJIN tuh jer yang takde. RAJIN aku dah abes time nak siapkan assignment. assignments melambak2 jer. lepas satu, datang lagi satu. baru jer nak rehat jap dari buat assingment, ade aje yang lain datang. penat jugak. tapi enjoy lah jadi student nh. penat penat pon, bila dh siap n anta, lega bak kata pepatah, mcm batu besar dh dialihkan dari bahu. skati aku jer nh. muahahahahahahah.

hari nh officially last klas untuk aku di tahun 3. study week untuk final exam bagi sesi tahun 3 nh pon bermula. kiranya aku akan berada di Penang sepanjang study week nh. satu beg aku letak notes semata2. bukan nak baca pon time tunggu2 nh. online pulak kan? hehehehhhehe. takdelah. aku nh mengantuk okkkkkkk~ kalau aku baca notes, kompom2 ajer aku tdo lentok punye~ :P

ermmmmm. mehlah aku sebut sket ape aku nak cter tapi tak cter2. start drt end of februari lah kan. kan sedia maklum, aku nh bday nya 4 tahun sekali. tahun lompat gamaknya. tapi sgt hepi bila 2 hari berturut2 aku kuar sambut bday. semuanya kakak2 senior dan kakak2 yg bukan senior (bukan UKM) belanja. tgk movie, dpt perfume, belanja makan, belanja kek. sukeeeeeeee~ terima kasihlah kat mereka2 tuh. 

tgklah, jap lagi aku smbg blogging kalau aku rajin. nh bukan pakai windows live writer tau. nh direct dr blogspot. jap lagi kalau aku rajin aku blog dr WLW aku ye. takpun dalam train jer aku blogging. kalau aku tak tdo lah. aku nh ikut mood jer blogging. yelah, blogging pon untuk suka2. untuk diri sendiri. kepada yang sudi baca tuh, terima kasih olah byk2 :) jgn mengharapkan aku nak update selalu sgt ye. ikut mood jugak. aku nh banyaknye kuar, tapi bukan interesting mana pon nak cter. melainkan aku rs macam rajin jer mcm takde ape jer nak buat, aku update lah nanti. ngeeeeeeeeeee :D

oklah. doakan aku selamat pergi dan kembali. 

p/s: Din Beramboi telah kembali ke rahmatullah. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan mereka yang soleh. walaupun aku bukan peminat arwah, tapi aku tau dia banyak buat orang ramai gembira. pagi setiap org yang dengar era tuh, sentiasa diceriakan. pagi2 dia dh bagi keceriaan kat semua orang. dia banyak buat orang gembira. aku rasa ramai yang terasa akan pemergian arwah. Al-Fatihah untuk arwah....AMIN

No comments: