Wednesday, April 14, 2010

Rabu yang Random.....

hehehehehhehhehehehhehehehehe..............

sempat ajer kan aku curik masa nak blogging. ko ingt senang ke aku nak rajin blogging mcm nh. hari2 ada ajer entry nak tulis. cuba ko tengok. bulan March tuh ada 1 entry sahaja ok~ see see. rajin kan aku. bulan April nh dah sama dah jumlah entry setakat nh dengan jumlah hari bulan nh sampai hari nh. more or less lah. nh kiranya aku update hari2 tau. :P (cakap jer Ain yang ko nak ckp ko nh rajin)

aku tgh buat bacaan terakhir nh sebelum start exam kol 12pm nh. tuh yang aku ckp ade jer masa aku nak curik. sajer jer nak blogging2. mcm borak2 je rasanya. release sket stres membaca nh. hikkkkks. btw, sebenarnya aku nak cakap nh. tapi sebelum cakap tuh aku nak shuffle2 jap. *shuffle2*

hikkks. esok one whole family aku datang KL!!! yayayayayay! walaupun purpose dorang datang bukan semata2 nak jumpe aku tapi sbb nak jemput adik aku abes matrik, tapi tetap Mama aku asik call ckp dia nak datang. siap tanya2 aku lagi bila ada paper, bila nak jumpe dorang, nak tdo sekali ke kat hotel or nak dok kolej study. perghhhhh. rasa sangat dirindui pulak bila Mama tanya2 macam tuh. hikssss. semua ada. Mama, Ayah, Aniq (yang abes matrik tuh), Abas and Adila. except for this guy, Aliff yang ada kat UK sekarang. jangan jeles uiiiii!! :P

disebabkan esok dorang datang, kemalasan aku terhadap revision tbe2 ilang sket2. ehehehheheheh. aku gagahkan jugak baca notes lepas paper yang Isnin tuh. baca jer. paham nye susah nau. hek3. at least i abes baca uuuu~ ngeh3.

klah, mau sambung membaca. baju pon tak iron lagi haaaaaaaa. mau kelam kabut kalo dok layan sangat tenet nh. hikkkkks. wish me luck semua~~~~~

p/s: oh rindu. rindu sama dia~ :D

No comments: