Friday, April 9, 2010

Jumaat.........yang random....

salam Jumaat semua~

mesti ramai dah shuffle2 nh sbb dah masok weekend~ ngeh3. aku tak rasa lah nak shuffle ke breakdance ke ape ke kan. sebab Isnin nh 1st paper for my final exam. cuak gler ok~ ko dah abes bc macam mane pon, hati tetap rasa mcm nak tercabut. macam biasa mesti malam nak exam tuh takleyh tdo punya. nak kata excited nak jawab exam, ye jugak. cuak pon ye jugak. taknak exam pon ye jugak. siap boleh berangan lagi yang exam ditangguh2 lah ape lah. muahahahhahahahhaha.

hari nh ape jer lah yang aku buat eyh? bgn Subuh. pastuh tdo balik. bangun balik pukul 11 lebih. semua gara2 semalam tak lena tdo. kejap2 bangun. kejap2 bangun. dahlah panas gler. al-maklum, seminggu tdo lam bilik ada air-cond, mandi pon pakai heater. gler mcm hotel ok~ balik2 cnh, malam2 rs panas jer. terbiasa punya pasal. hek3. dahlah demam. pening. byk gler menda aku pk. iskkkk. gaduh lah pulak. mcm2 hal ler aku timbulkan.

bangun pagi tdi, one of kakak kat Penang sms. dia ckp kucing 2 ekor tuh macam rindu aku jer. dia ckp ms dorang balik umah lepas keja semalam, kucing 2 ekor tuh duduk jer depan pintu tak gerak g mane2 mcm tunggu orang masok lagi. lama pulak tuh dorang tunggu. kakak ckp macam dorang tau jer tak cukup korum. kakak tuh ckp kesian kat kucing2 tuh tunggu lama2 tapi aku tak muncul2. huhuhuhuhuhuhu. giler sedeyh aku dgr dia ckp cmtuh. rindu aku ngan 2 ekor comot tuh tau. yelah, ms mula2 aku dtg dulu kan, kucing2 tuh mane de nak tunggu aku masok baru dorang blah dr pintu tuh. dulu kalo tuan dorang, yang kakak2 tuh dah masok umah, mane dorang kesah sape lagi nak masok, dorang dh siap blah dah ikut tuan2 dorang. nh skrg dok menunggu aku pulak, terasa sgt oh masa nak tinggalkan dorang. especially yang putih tuh. gler sedeyh ok ms aku nak balik semalam. dia dok ngiau2 jer kat aku dok panjat2 jeans aku mintak dukung. iskkkkk.

semalam hari yang sgt sedeyh. meninggalkan Penang tersayang (eceyhhhhhhhhhhhh...dan2 ko ain). pastuh aku demam pulak dh sampai2 kl nye. dalam bas tuh pon dh rs semcm. so aku tdo jer dalam bas semalam, dr Penang smpailah kat Pudu, baru aku bgn. smpai kolej perut meragam lapar sbb last makan was bfast pagi tuh before naek bas. tapi badan penat sgt smpai takde mood nak makan lunch. mlm tuh bru makan. tuh pon sbb dah 2 kali nak pitam sbb takde tenaga. air pun tak minum langsung seharian. lepas makan malam tuh, lega sket. lagi lega lepas minum 100plus. tapi rasa nak muntah pon ade. iskkkkkk. nak exam nh time nh lah slalu nak saket. hmmmmm. ujian2~

eyh, td lepas aku lunch kat cafe kan. otw nak balik bilik tuh, nmpk kucing tgh mengawan. perghhhhhhhhhh. hilang pahala Jumaat aku. muahahahahhahaahhaha. siot jer buat kat depan2 pintu masok blok aku. cis punye kucing. get a room lah!!!! muka kucing2 tuh paling takleyh blah. niat jahat nye nak ajer aku p jerkah. tapi biarlah. mcm stim sgt dh 2 ekor tuh. waakakakkakakakakakka. kucing2. klakar lah.

eyh, klah. aku nak rehat2 nh. maseh pening2 lagi nh. ptg karang baru aku sambung revision mane yang tak abes lagi. all the best ye semua. selamat bercuti kepada yang bekerja tuh. :) rehat2 lah bersama keluarga dan tersayang. eyh, tersyg aku takde pulak. uwaaaaaaaaaaaa~

p/s: sunyi jer rasa hati nh~

No comments: