Friday, April 16, 2010

Space..........

ermmmmmmmm...

dalam aku hepi-hepi sebab family datang, sedeyh jgak sebab untuk few days takkan dapat contact dia. huhuhuhuhuhuhu. itu pon seb baek family ada kat cnh. terubat jugak hati kan.

tadi keluar dengan adik-adik pergi TS. dahlah kami nh memang jenis kuat makan, masok-masok TS. baru pukul 10am lak tuh, terus g Chicken Rice Shop. hehehehehhehe. borak-borak gelak-gelak makan-makan, mau sejam kot. hiihihihihihi. lepas tuh pergi Sg Wang pulak. sangat tak tau nak buat apa. sebab apa tak tau nak buat apa? sebab parents takde so takde duit nak shopping. hahahhaahahha. parents aku dok setelkan hal hotel. so, dorang suh aku bawak adik-adik jalan-jalan, dah alang-alang one way ke hotel tuh terus nanti. :) dalam pukul 11am lebih aku dh tak larat dh sebab penat. ngantok sgt sebab tak tdo malam kan. huhuhuhu. so anta adik-adik kat hotel. then aku naek bas shuttle dari fac balik ke kolej. sampai kolej terus collapse tdo sampai 2.45pm. pastuh bangun-bangun solat apa semua n siap-siap terus pergi exam. DAMN! giler rushing jawab soklan exam tadi. sangat tak cukup masa. soklan dia takdelah banyak melampau-lampau, tapi satu soklan jer dah amik masa nak keluarkan point. T____T

oh, berbalik kepada status entry. ermmmmmm. sebab apa space? sebab dia cakap dia nak menyendiri these few days. huhuhuhuhuhuhu. sedeyhnye, sebab tak dapat nak contact dia dalam beberapa hari nh. kuat betul hati dia kan, tak contact few days. aku kalau merajuk aku buat macam tuh. tuh pon berjam-jam jer tak contact dia. bukan berhari-hari. ke sebab dia merajuk? huhuhuhuhu.

bila dia cakap macam tuh tadi tgh hari, terus hati aku macam sayu and sedeyh jer. padahal tgh kuar ngan adik-adik. lama betul aku baca sms tuh ulang-ulang tau. seb baek tak nanges-nanges jer. kan aku sensitif lately. mestilah sedeyh dia cakap macam tuh. macam-macam tau bermain dalam fikiran aku.......

  • mesti dia dah bosan kawan ngan aku. sebab tuh dia nak menyendiri. sampai bosan dia ilang.
  • dia ada orang len ke? ke dia nak kuar ngan orang laen?? nak enjoy weekends ngan someone else?
  • dia ada plan ngan someone special yang laen ke?
  • aku nh annoying kot bagi dia....
  • ke dia carik aku bila dia dah takde orang laen nak layan dia? masa tuh kot baru aku nh macam wujud dalam hidup dia.
  • maybe selama nh aku nh penyibuk sangat and selalu ganggu dia.
  • maybe aku terlalu banyak amik masa dia.
  • or just maybe, nh cara dia nak pelan-pelan back off from me?
  • dia menyampah sangat kat aku kot.....

see. banyak kan yang aku fikir. and semuanya negatif. tapi tuh semua mainan perasaan. kalau betul dia nak buat semua tuh, dia mesti cakap direct jer. aku tau dia bukan jenis tiba-tiba jer macam tuh. dia takkan senyap macam tuh kalau betol dia nak buat. maybe dia busy. kan? or maybe dia memang perlukan masa untuk rehat tanpa fikir apa-apa yang lain selain diri dia.

walaupun aku agak tak suka keputusan dia nak buat macam nh, dalam relation kenalah tolerate. i am learning to be more considerate. kena hormat keputusan lagi seorang. maybe sekarang dia perlukan masa. mana tau one day aku pulak yang perlukan masa, berbulan-bulan ke kan. sapa tau? huhuhuhuhuhuhuu. tadi pon aku sms dia ckp kalo aku off hp ok ke? aku tak bawak pergi hotel esok. aku tinggalkan jer. aku cakap semua tuh dengan harapan tipis kot-kot lah kan dia cakap bawak jer, in case tiba-tiba dia carik aku. tapi takde pon. dia cakap ok lagi ade. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! betol-betol takkan contact dia lah nh. sedeyh sangat tau tadi. takpelah. maybe lepas 2 3 hari dia nak contact aku balik, aku nye turn pulak menyendiri. seminggu. boleh caya ke aku nak buat? tengoklah. kalo dalam these few days fikiran aku mengong and rasa macam nak senyap jugak, aku buat jer.

tapi sedeyh sangat. sebab aku rasa hati kami nh makin jauh ade lah. tadi pon ms sms ngan dia, dia pon mcm nak taknak jer layan. nampak sangat macam menyampah or bosan. biarlah dia. you have all the time in the world, syg. so aku akan officially tinggalkan my digi phone kat bilik nh jer. and akan off phone tuh bermula pagi esok. rasa macam nak buat macam apa aku buat dulu, lepas someone hurt me. aku simpan hp digi tuh dalam laci. sampaikan aku lupe aku ada number digi, dan jugak another hp yang cikai. huhuhuhuhuu.

klah. esok pagi ade paper sejam. objektif plak tuh. hish. kacau weekend betol lah. selamat berhujung minggu semua. kepada YOU, take care always. haihhhhhh. sedeyh tul! sedeyh sebab akan rindu sangat. huhu~

p/s: entah lah. tak tau nak describe camne rasa hati sekarang. sedeyh, sayu, frust. semua lah ada. entah-entah dia hepi jer kan. aku jer over sedeyh sorang-sorang. :(

No comments: