Thursday, April 8, 2010

All good things come to an end..................

huhuhuhuhuhuhuhuh...

aku dah sampai dengan selamatnya kat KL around 3pm td. sampai bilik pulak around 3.30pm gitu.

nh lah last trip aku ke Penang kot. segan eyh nak pergi lagi dan menumpang di umah kakak2 tuh. segan giler kot. i'll be missing those 2 cats alot. tadi mcm sedih jer bila nampak Si Putih dok ngiau2 kat aku before aku tinggalkan umah tuh. huhuuhuhuhu. si oren cam biasa sombong giler kan.

Penang reminds me a lot of Kuching. sebab apa? sebab dia tak bz macam KL. and beaches. yes. i love beaches. i love sea. walaupun Penang mcm busuk ada time2 tertentu, tapi aku tetap suke Penang. tapi tuhlah, nh trip last aku ke sana. lepas nh dah takde kot. rancangan nak sambung master kat USM pon maybe bertukar. maybe sambung kat UKM nh jer lah kot kalo layak.

agak sedeyh nak tinggalkan Penang td. lagi sedeyh bila tgk Si Putih tuh lah. kesian giler muka dia. huk3. sedeyh oh. lepas nh dh takde dh kucing nak manja2 kat aku dah. si putih nh extra manja. baby lagi katakan.

klah. aku penat nh. mata sembab2. badan panas. tak makan lunch g. perut kosong. rs nak muntah. pening2. sedeyh. sumer ade lah.

p/s: penting eyh status kat fb? kalo penting, anggap aje yg aku dh tukar ke single tuh betol. orait? :)

No comments: