Monday, April 5, 2010

Ooopppsssss~ :D

muahahahahhahahahahaha~

atas sebab2 tertentu, aku telah mengedit previous entry bertajuk "Cemburu". ngeeeeeeeeeee. bukan apa, kesian pulak dekat dia. dalam erti kata lain, sedih pulak kang dia kalo bukak blog aku dok baca mende tuh. iskkkk. so dengan itu aku dh simpan entry tuh dalam draft sahaja yer. :P tiada exception ok. malas dah aku mau publish itu entry. 

btw, tadi kakak2 tuh balik keje. then p kuar makan. dibawak makan kat satu kedai area bukit mertajam nh kot. aku pon tak sure. nanti aku tye balik. nama kedai dia BM Seafood & Tomyam. bolehlah tahan makanan dia. sedap jgak. tadi makan siakap 3 rasa, kailan ikan masin ngan udang goreng tepung. sedap2~ maceh :) hehehehhe. macam biasa lah kan, takde amik ape2 gmbr. kuar bawak purse jer. yg len tinggal jer :P masa makanan sampai pon terus melahap haaaaaa. =D

ari nh takde wat ape pon. keje aku ape lagi. buat revision jer lah. tdo lambat malam td. lepas study semalam, dok bilik ngan sorang kakak tuh and layan movie 13 Going 30. alaaaaaa, yang Jennifer Garner berlakon tuh. giler tergelak2. abis movie jer masing2 ke laut tdonye. cuma aku lmbt sket tdo sbb takleyh tdo. so bgn pagi kol 9 lebih gitu. mandi2 siap2 then turun bfast. kakak dah blikan nasi lemak dah. sbb makan bfast lmbt, lunch pon lambat. aku tdo before Zohor n bangun kol 3pm gitu. before tdo tuh makan ubat. rasa mcm nak demam pon ade. skrg dah ok ler.

haaaaaaaaa. nak tau peneman setia aku masa kakak2 nh takde kat umah tak??? meh tgk meh~


hik....nama saya XXX~~~


dan saya pulak YYY...tapi saya sombong dengan ain~ tsk tsk tsk...

YYY and XXX nh milik kakak2 kat umah nh ha...comel oh YYY. besar~ tapi sombong gler kot ngan aku. XXX jer yang manja2 ngendeng2 kat aku. baru jap tadi terhenti aku type entry nh sbb si XXX bawak lipas idup kat aku. tsk tsk tsk tsk. sampainye hatimu XXX~

klah. aku nak sambung revision. kang esok2 aku update g. kompom gmbr ngan YYY tuh aku nak naekkan jadi profile picture FB aku. muahahhahahahah~ :P walaupun kucing orang...fedulikkkkkkkkk~ :P

No comments: