Friday, April 16, 2010

They are here....... :)

sukenyaaaaaa~

family aku dah selamat sampai KL td kol 10.15pm dorang touch down kat LCCT :) tadi aku call pon dorang dalam bas nak ke KL Sentral. hiks. malam nh dorang bermalam dulu kat hotel dekat KL Sentral tuh. esok baru pindah ke hotel dekat ngan fac aku tuh.

esok pagi2 pergi jumpe dorang. yay! semalam tengah hari pon Mama dah suh siap2 jumpe dorang Jumaat pagi. bawak adik2 pergi jalan2 dulu sementara Mama n Ayah pergi setelkan pasal hotel. seb baek paper esok pukol 3.30pm. so ada masa untuk berjalan2 sakan dengan adik2. and seb baek jugak dh abes cover dah untuk paper esok :) probably lepas paper esok pergi hotel anta brg. lepas paper yang Sabtu baru tdo kat sana. takyah bawak banyak2 barang ari Sabtu lepas paper nanti. tak sabar!

excited nak bawak lil sis pergi tgk wayang. tgk cter Semerah Cinta Stilleto. macam besh jer. hiks. then tgk cter Hiccup 3D pulak. suke2~ kalaulah ada masa nak tengok. macam nak jalan2 jer ngan dorang. borak2 lepak2 makan2. huhuhuhuhuh. rindulah~

lately aku sangat sensitif. maybe sebab rasa insecure tuh. sangat2 sensitif. dia gurau pon terasa sangat2. huhuhuuhuhuhu. ngan orang len aku ok ler pulak kan. ngan dia jer. fadan muke awak. siapa suruh kenal kite. huhuhuhuhuhu. kesian lah kat dia sbb aku asik sentap jer. sket2 sentap sket2 sentap. baru nak gurau2 gelak2, ade jer yang dia cakap akan buat aku sentap. benda yang bg aku tak pernah nak buat aku sentap selama nh pon, pon akan buat aku sentap lately. huhuhuhuuhuuhuh. nasiblah. and tadi giler sentap. huk huk huk. credit expired dah. lagi 2 number takde cdt. satu expired satu baru jap td abes. ermmmm. macam2 hal lah aku nh.

esok kuar ngan family. hopefully ceria sket lepas nh. and takde dah nak asik sentap ngan dia. kesian plak dia asik nak memujuk aku. huhuhuhuhuhu. giler ape ari2 nak kena pujuk. tsk tsk tsk.

klah, macam biasa, aku tak dapat tdo malam, aku nak abeskan baca lagi sekali EIA nh, so esok takyah risau sangat pasal exam. boleh kuar jalan2 sakan ngan family terchenta :)

p/s: iskkkkk. rindu :(

No comments: