Friday, April 16, 2010

Bila dah malam-malam.......

..........mood jiwang pasti datang... :)

lagi-lagi tadi kan ala-ala sentap dengan yang tersayang. huhuhuhuhuu. korang kalau mood jiwang dengar lagu cmne eyh? aku kan kalau lagu jiwang, mesti nak layan lagu Indon tau. sebab music dia sangat terkesan. korang tau lah kan lagu indon music dia cmne. sedap :) or aku akan layan lagu jiwang-jiwang Malaysia yang dah ala-ala music indon. slalu nye macam Faizal Tahir, Aizat. pendek kata aku suke lagu jiwang indon. yang suara penyanyi-penyanyi dia selamba ala-ala mengantuk and takde nak jerit-jerit bagai.

korang layan cter Asmaradana TV3 tuh tak? yang ada Tiz Zaqyah tuh la. and yang paling penting, ada Shaheizy Sam yang sangat handsome tuh. suka sangat tengok dia punya muka. macam cute sangat~ muka kan dah ala-ala Cina. hiks. macho and smart betul dia dalam cter tuh. aku kan suka tengok lelaki yang metrosexual nye style nh. smart-smart gitu. btw, aku takdelah layan sangat cter tuh. slalu mcm kalo aku pergi cafe malam-malam, and kebetulan tengah cter tuh, aku layan jer. tapi ape yang buat aku lekat, selain Shaheizy tuh, adalah soundtrack dia. aku lagi suke kalo Tiz bertudung macam watak Nur Kasih dia. comel sangat. meh layan jap lagu cter tuh.

Sixth Sense- Tak Bisa Memilihmu (OST Asmaradana, TV3)


Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku, tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya.


Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah,
Darimu, dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu,


Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku....


C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena ku terhanyut mencintai dia,
Inilah salahku yang memberi ruang,
Didalam hatiku tuk mencintainya..


(terhanyut jiwa ini, terjatuh di hatinya)

jiwang sangat kan lagu tuh? huhuhuhuhu. tapi laya n betul la. aku nh malam-malam macam nh memang selalu layan lagu jiwang. feeling la jugak kan malam-malam. siang-siang dah rock n roll. :)

oh, lagi satu. lagu favourite aku. lagi-lagi time aku rindu sangat kat someone tuh. yelah, yang terchenta :) rindu sangat kat dia kalo dengar lagu nh. layan meh.


Dygta- Kerna Ku Sayang Kamu


Seandainya kau ada di sini denganku,
Mungkin ku tak sendiri,
Bayanganmu yang selalu menemaniku,
hiasi malam sepiku


ku ingin bersama dirimu...
Ku tak akan pernah berpaling darimu
Walau kini kau jauh dariku
Kan slalu ku nanti 
Kerna ku sayang kamu.......


Hati ini selalu memanggil namamu,
Dengarlah melatiku..
Ku berjanji hanyalah untukmu cintaku,
Takkan pernah ada yang lain..


Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang ku rasa...
Sanggupkah ku terus terlena tanpamu di sisiku 
Ku kan slalu menantimu........

lagu Dygta nh lah lagu yang aku dengar sampai sekarang tiap-tiap malam tak pernah bosan. dari 1st aku dengar lagu nh. masa mmber aku Putri mainkan lagu nh kat laptop dia 2 tahun lepas. tiap kali dengar mendayu-dayu jer rasa hati. hikkkkks. jiwang kan aku nh? :)

klah. nak sambung baca notes. seriously, aku rindu sangat dengan dia. tadi dia ada msg ckp "Im Sorry...." patutnya aku yang mintak maaf kan? dah nama Cik Puteri manja, mana nak cakap sorry. giler kental hati padahal dapat msg tadi dah sayu-sayu jer hati. nak reply takde credit pulak. hak hak hak.

finally, Jumaat menjelma :) saya suka hari Jumaat. semua orang suka Jumaat kot :)


p/s: rindu rindu rinduuuuuuuuuuuuu!!!~~ sorry lah, aku nak jiwang dalam entry nh. sila muntah ye kalau meloyakan :P

No comments: