Thursday, April 8, 2010

everyone made mistakes.....and im not getting away from it too~

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuu....

giler sedeyh ok~ tapi salah aku pon. al-kisahnya, aku telah push someone away from me. bukan apa, aku mmg macam nh. slalu push people away from me. aku rasa dia berhak dapat yang lebih baek. bukan nak kata aku nh suci sgt smpai sanggup berkorban lah ape lah, tapi itulah realiti nya. dulu pon aku push someone tuh away from me. semua sbb aku merajuk kat dia. muahahahahhahahaha. takdelah. semua sbb aku rasa aku tak layak dapat dia. sama jgak mcm yang kali nh. eyh jap. apsal la aku slalu dpt kapel yang macam umo 27 28 29 30 eyh? jauh gler kot beza. ngan sorang dh bekerja. aku pulak masih student. keja pon abeskan duit mak bapak jer kan. sangat tak sesuai di situ ok~

errmmmmmmm. one more. aku tau dia tuh ada jer orang laen approach dia. tapi dia ckp kawan biasa jer. alaaaaaa. mmg lah kawan biasa. dalam pada aku jeles2 tuh kan, aku nak pulak dia layan kawan dia tuh. yelah. at least sebaya kan. sama2 dah keja. dua2 ada rumah. yang pompuan keje elok. yang laki giler boleh tahan jugak kerja. aku ckp nh sbb tadi aku usha2 fb si dia tuh. nmpk ler ada dorang berbalas2 komen. nmpklah fb yang sorang tuh. ermmm. boleh tahan lah jgak tgk rupe gaya.

so aku pon rasa mcm aku nh kecik sgt berbading dorang 2 nh. aku nh reti enjoy jer skrg. sbb blom bekerja lagi kan. dah keje, wallahualam lah kan. tapi tuhlah. mcm better bg peluang kat dorang. bukan apa, aku nh baru 22. perangai mcm budak2 kot. tak sesuai btol dgn si dia tuh ha. kan elok kalo dia dapat someone yang boleh bagi dia future secepat yang mungkin. nh aku nh, tahun 4 pon belom. nak tunggu aku abes blaja then keje? huhuhuhu. kesian dia. ms tuh dh bp dh umo dia kot.

eyh, aku rindu gler kat kucing 2 ekor tuh lah. tadi asik dok sengih2 jer tgk gmbr dorang. ishhhh. rindu pulak bila bangun tdo kucing 2 ekor tuh ade tunggu depan bilik. huhuhuhuhuhuhu. kakak 2 org tuh dh mcm penat nak jaga, dorang ckp. alaaaaaaaaaaaaaaa. kalo lah aku nh dh abes blaja, aku amik 2 ekor tuh tau. tapi nh dok hostel g. cmne? huk3.

btw, inilah salah satu mistake yang aku mmg sengaja buat kot. pushing people away from me. and mmg aku suke sgt lah push people away. slalu nye in the end aku yang sedeyh2 jgak kan. termasok lah orang yg aku push away tuh. aku tak tau lah, maybe mmg perangai aku cmnh. hanya orang yang boleh balas balik ape yg aku cakap kat dia jer, yang boleh bagi aku penjelasan kenapa aku tak push dia away, orang mcm tuh jer selalu buat hati aku lembut. tapi kan, aku syg sgt kat dia pulak. sedeyh pulak kalo btol2 dia takde ngan aku lagi dah. iskkkkk. haru tol lah ko nh ain~ uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( u, i miss u lah! uwaaaaaa!

eyh, klah. aku pening nh. demam pulak dah. nak rehat2 lah. kalo rs mcm tak mampu sgt dh lesu sgt, kena jugak gagahkan diri pergi makan. aku tak makan or minum apa2 since aku naek bas pukul 10.30am td. huhuhuhu.

p/s: awat ler emo sgt aku nh??? cam harammmmmmmmmmmmmm~

No comments: