Saturday, April 10, 2010

Sakit gigi.........eh?

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhhu

sedari petang tadi, sakit giler aku nye gusi belah kanan. gigi bongsu aka wisdom teeth baru nak kuar. aku rasalah baru sebok nak kuar. belah kiri dah sempurna dah tumbuhnya. belah kanan nh dari dulu sampai sekarang tak berjaya2 keluar dari gusi tuh. sakit hokey!

antara sakit gigi dan sakiit hati, aku rasa lagi sakit kot sakit gigi. huk3. dari sakit gigi terbitlah sakit kepala, sakit kat rahang. pastuh dah sakit kepala tuh kompom2 badan rasa lemah jer. kepala berat pulak tuh. dah tuh last2 jadi sakit hati. huk huk huk huk. selera makan out. tapi tadi aku makan jer burger. hohohohoho. tapi penatlah kunyah sbb kena kunyah one side jer. huuuuuuuuuuuuuuww~

tapi kan, sampai sekarang aku slalu terpikir. kenapa eyh dipanggil sakit gigi bukan sakit gusi? huk3. aku rasa yang sakit tuh gusi nye. akibat saraf2 sakit kat ctuh kot. gigi bukan ke antara benda paling kuat ke dalam badan manusia? kenapa mesti kita panggil sakit gigi bukan sakit gusi eyh? even kalo gigi berlobang tuh pon bukan ke gusi yang sakit? sebab saraf kat ctuh terdedah. eyh. malah lah nak kupaskan issue nh. dari kecik dh panggil sakit gigi, sakit gigi lah kan. sebok plak nak tukar sakit gusi lah ape lah ko nh ain~

sebut pasal gusi kan, aku mesti ingt bonjela. korang mesti tau kan bonjela tuh ape?? iskkk. aku cukup benci bila ada ulser kat gusi. lagi2 kat bibir dalam tuh. iskkkkkkkkkk. kalo boleh masa kecik dulu kan, nanges tuh senyap2 jer. semua sebab tak sanggup Mama sapukan bonjela. pedih. sampai sekarang pon aku tak suke bonjela. kalau ada ulcer aku just kurangkan makanan pedas, berminyak. and elakkan minum air sejuk. minum air kosong jer banyak kot. semua sebab aku mmg takkan letak bonjela. huhuhuhuhuhuh.

eyh, klah. aku tgh race nh. bukan race nak abeskan baca notes. notes tuh baca mmg dh abes. sentiasa baca. tapi, yelah. abes baca jer lah. hak2. boleh jawab exam tuh len cter lah kan. hihihihiihihihihi. tgh race game nh haaaaaaaa. adoiyai. geram aku. seb baek tak baling jer PSP tuh. muahahahahahaha. asik kalah jer men lumba haram kereta nh~ huaaaaaaaaaaaaaa~

nak masok Ahad. Ahad oh Ahad. bosan macam Sabtu jugak. huhuhuhuhuhuuhu. tak sabar nak abes exam. 20/4 last paper. ceyhhhhh. 1st paper pon lom dh sebut pasal last paper. muaahahahahhahahahha~

p/s: hp cikai ku sayang. tetibaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ :P

No comments: