Tuesday, April 13, 2010

Censored..............................

aku censored eyh entry seblom nh :) dh simpan dlm draft jer. biarlah, ckup skali aku share ok :) aku nk share jer kan aku ckp. and cukup aku cter skali. tak payah tyg lma2 dah :)

aku just rasa, kalo ramai orang amik berat kt dia, dia mesti takkan lekat kat 1 person jer kan :) just doakan dia ok. TIA tuh serious gak. btw, td kakak ckp CT scan dia tunjuk ade bleeding kat her brain. kan aku ckp td serious. sama2 kita doakan jer. yang laen tuh blakang kira dulu lah. maybe btol dia ada ADD kan. pity her jgak. bukan boleh sgt nak condemn dia lebih2. mayb dia mcm tuh sbb dia sakit. masa dia sehat dulu siapa tahu kan. kakak pun ckp dia tuh pemurah sangat. suka dahulukan orang. maybe selama nh orang yg take dia for granted kan. dah dia susah semua orang blah kot. cuma dia muncul secara tba2 tuh jer lah mcm susah nak masok dek akal. dah mcm take people for granted. but still, as manusia, selagi terdaya kita tlg lah kan.

ermmmmmm. anyway, tadi aku baru dpt berita. Mama kepada kosmate aku, Anis baru meninggal dunia td Isyak. Nani ckp Anis msg dia Isyak tadi. exact time arwah pergi tak tau lah. errmmmmm. sgt terasa jugak kehilangan Mama anis tuh. aku dh rasa rapat jer ngan Anis sebab ktorg kan share same bday. kan ktorg leap year nye baby. huhuuhuhu. jadi kawan mula2 dulu pon sbb masing2 tertgk bday masing2 atas borang yang diisi masa 1st day klas kat UKM. :) memori. dahlah sekrang tgk exam. esok ada paper pulak tuh. tadi aku dh sms dh lecturer subjek. nak mintak Anis dilepaskan untuk paper esok. huhuhuhuh.

Al-fatihah kepada arwah. semoga arwah ditempatkan di kalangan mereka yang soleh dan solehah. huhuuhuhuhuhu. takziah buat Anis sekeluarga. Anis kena kuat tau Anis. oh, adik Anis nama Afiq yg comel tuh suka btol kem salam kat aku. comel jer. Afiq jaga kak cah tau. huhuhuhuhuhu. sungguh terasa kehilangan mama Anis tuh. terhenti jap aku buat apa yg aku tgh buat masa Nani YM aku btau td. huk huk huk huk. aku doa jugak Anis sampai kg dia dengan selamat. td malam die terus pergi balik kg sorang2. huhuhuhuhuh.

p/s: sama2 kita doa untuk lady tuh, al-fatihah jugak buat arwah Mama Anis. ermmmmm. T___T