Tuesday, April 6, 2010

Si Putih.......

apekah tiba2 sebut pasal si putih????

siapakah si putih???

of course bukan cik ponti, maupun cik poccc.... (mintak simpang uiiiiii)

tapi adalah kucing kecik nh~~~

alaaaaa...yang dalam gambar dalam entry before nh ler...yang aku namakan XXX...muahahahahhah~

super manja pulak ler kucing nh kat aku. ngendeng2. aku yang gelabah bila kuar dr bilik. sebab ape? baru bukak pintu bilik, si putih nh dah gelabah2 lari naek tangga dr bawah tuh ha. terkejut aku. giler ko. lari siap gelincir2 lagi. adoiyai. kelakar gler ok. tapi cute. cuba aku yang lari gelincir2, kompom hodoh nak mamppppp~ muahahahahhahahaha.

nh aku tgh dok bersila kat meja living hall nh pon dia tbe2 dtg kat aku, curl itself up, and tido kat celah kangkang aku ha. (ko imagine len siap ko!!) comel jer dia. ingt lagi 1st time aku dtg umah nh, perghhhhhhh. jgn ckp nak duk kat aku, nmpk aku jer lari. mcm nampak hantu jer. nak pgg pon dia dh siap dah nak cakar2. dh kena cakar pon ha masa tuh.

tapi skrg, wahaahahhahahahaha. vangge oh vangge. sbb dh boleh panggil nama si putih tuh, pastuh laju jer dia dtg kat aku. weeeehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~ :P kuku si kecik nh tajam nau~ si oren tuh plak, mucuk ohhhhh~ geram jer nak bg mandi. tapi kang kalo bg mandi dia majuk plak ngan aku. lagi takmo kawan ngan aku pastuh. iskkkk. dah macam layan budak2 kecik jer layan 2 ekor nh ha.

eyh klah, menyimpang kejap jer nh dr membaca notes. abes dh baca. tapi bukan abes terus. abes untuk few topics. hek3~


p/s: heaven gler ah duk umah nh. byk tul dvd movies best. masa untuk copy~ saya bukan pirate, saya cuma lanun yang comel. (motiffffff) :P

No comments: