Monday, April 19, 2010

Normal.....again~

huhuhuhuhuhuhuhuhu.

family dah balik Kuching dah. sedeyh btol lah tadi masa anta dorang kat airport. huhuhuhuhu. masok bas terus sedeyh-sedeyh. seb baek tak nanges-nanges jer. huhuhuhuhu. of coz aku layan tdo jer dalam bas. kalau aku tak tdo, mesti aku nanges-nanges. rindu oh. tak tau nak share ngan sapa perasaan tadi. si dia sebok nak menyendiri.

sebut pasal menyendiri. ermmmmmm. dah few days dah kami jarang contact. dah kata dia nak space kan. aku bagi lah. hati nh rindu tuh, susah nak cakap. rindu sangat-sangat lah. tapi terpaksa simpan jer lah. takkan nak gedik-gedik kacau dia kan. dah dia nak ruang sangat. ruang untuk diri katanya. nak berfikir. errrmmmmmm.

aku respect keputusan dia pon yang dia cakap nak space. tapi dia buat macam tuh, terasa jugak hati nh. macam selama nh aku nh buat semak fikiran dia jer. aku kalau serabut otak pon, aku takde pulak mintak space sampai berhari-hari. aku buat macam hari-hari biasa. berfikir macam biasa. dia ada or takde, tak pernah mempengaruhi fikiran aku. maksud aku, dia tak pernah ganggu ke. or sampaikan aku perlukan masa menyendiri untuk berfikir.

sepanjang dia takda, aku macam terasa sangat sunyi. macam masa before i kenal dia. i mean masa dengan yang sorang lagi. rasa sunyi dia macam tuh. sedeyh sangat. sebab asik teringat diri aku masa aku dengan yang dulu. kadang-kadang aku terfikir jugak, tiap kali akan macam nh ke? kenapa semua orang nak menyendiri?? kenapa aku tak pernah terfikir pun nak buat macam tuh? kenapa kalau aku nak berfikir pun, aku tak pernah berniat pun nak berdiam diri dari sesiapa?

bagi aku, kalau perlukan masa untuk berfikir, aku takkan declare pon cakap nak menyendiri 2 3 hari ke ape ke. terasa betul lah bila orang mintak masa sampai berhari-hari. huk huk huk. tapi aku tak marah pon dia. huhuhuhuhu.

klah. aku takde mood btol lah. huhuhhuhuhu. sedeyh sangat. rindu sangat kat dia. rindu sangat kat family.\

selamat berhari Isnin semua.

p/s: sunyi :(

No comments: