Saturday, April 10, 2010

Alahai.....nape lah comel sgt???

uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~


dah Sabtu lah!!!! Isnin 1st paper final. gilerrrrr cuak! btw, good morning. muahahahhaha. dah nak tgh hari dh nh. sebok nak wish morning2 kan? lantak pi lah. :P aku dh bgn td lagi. kol 10.30am. hak3. iskkkkkkk, anak dara apa bangun tgh hari nh????? ish3. jgn jadi contoh. lately aku tdo lmbat lah. malam td tdo around 2am. pastuh bgn kol 4am. aku ingt dh siang. cis. rupenye baru 2 jam aku tdo. padan rs macam penat semacam jer badan. then aku tdo balik. terbgn kul 6.30am plak. hoh. mandi2, Subuh then of coz tdo balik. mane tak nye, penat gler otak aku dok tdo bgn memanjang malam2. giler ah kalo mcm nh slalu. pastuh 10.30am baru bgn dengan jayanya~

eyh, mlm tadi kakak call tye satu soklan yg mengejutkan aku. dia tye "eyh, ain kat umah nh pakai toilet depan ke kat bilik?". eyh2, kakak nh segan tau tanye soklan cmtuh. muahahahahhahaha. bukan apa, dia tye sbb dia ckp, kucing dia yang si oren tuh, alaaaaaaaaa, yg dalam profile pic FB aku tuh lah, haaaaaaa, kucing tuh duduk kat toilet depan. aku ckp mmg aku slalu pakai toilet depan tuh sbb nak solat aku amik wuduk ctuh. wahhhhh ko! dia ckp si oren dok hidu2 toilet tuh pastuh duduk kat ctuh. toilet umah dia nh bersih ok. kering manjang. dia ckp si oren mcm carik2 aku jer. ALAHAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~ awat comel sgt nh oren uiiiii!! iskkk. buat aku rindu jer kat kucing2 tuh tau~ geram2~ nak gomol2 kucing2 tuh lagi~~

semalam masa tgh dinner tuh, dok lepak ngan Thilip. aku cter pasal kucing 2 ekor tuh. Thilip boleh kuarkan statement "tuhlah ko ain, kesian kucing2 tuh ko tinggalkan". ish Thilip nh. tak membantu sungguh ok. buat makin sedeyh and rindu jer. huhuhuhuhuhu. bila lah nak jumpe putih n oren lagi~ huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

eyh, sebenarnya aku nak kuar ari nh. nak kuar bli serbuk pencuci, softener sumer abes dh. skali cek purse. duit cukup makan. terbatal niat. takpe2. dh basuh baju semalam. minggu depan boleh kuar bli. aku kan basuh baju ngan mesin. seminggu sekali. muahahahhahahaa. bygkan jer betapa banyaknya baju nak basuh. tapi ok pe. at least RM2 aku spend untuk meisn tuh berbaloi lah sbb penuh jer mesin tuh :P

klah2, aku nak mandi lagi nh. nak p lunch. lapar lah pulak. ko tak tau aku mimpi ape semalam. eyh bukan semalam. lepas Subuh td baru dpt mimpi kot. syiok gler mimpi tuh. macam nak mimpi sambungan dia jer malam karang. muahahahahahhahaha. tapi penat gak mimpi tuh. sbb mcm mimpi pergi shopping bagai kan, so mcm lapar lah skrg. hak hak hak hak. kan ke kalo kuar shopping, lepas tuh mesti pergi makan kan. al-kisahnya gitu lerrr :P

selamat berhujung minggu semua. mesti happy2 dengan yang tersayang nh. yang tersayang aku mane??? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! tsk tsk tsk. rindu pulak. adoiyaiiiii~


p/s: eyh awak, kite rindu awak lah?? yelah, awak lah. jgn buat2 tak tau ye :P (ok, aku gedik jap)

No comments: