Thursday, April 15, 2010

Nak sabar....tapi tak sabar pulakkkk~

hohohohohohoohohohoh~

kenapa aku perlu sabar, kalau family nak datang lagi beberapa jam jer????? oh demmm! rindu sangat2 dekat family ku~ yayay! they will be in KL. mcm aku dh ckp, SEMUA except si kaki perasan, Aliff. hek3.

hari nh dah 15 April. flight dorang nanti malam. lusa lepas paper pagi baru boleh jumpe. oh dem! lama btol. dhlah Ahad dorang balik dah. nak ajer tdo hotel malam nanti. tapi...........Jumaat petang ada exam dekat kolej. Sabtu pagi pon exam dekat kolej. alaaaaaaaaaaaaaa. nak abeskanlah study semua nanti siang. so boleh tdo hotel malam tuh. weeeeeeeeeeeee2~ ape sangat lah nak ulang alik hotel yang dekat area fac tuh dengan kolej. bukan jalan kaki pon. nek bas shuttle UKM jer, amik kat fac tuh. tapi kan, masalahnye, mesti Mama tak bagi tdo hotel. sebab still ada paper. takpelah. tgklah esok cmne. rindu nh rindu!! semoga dorang sampai dengan selamat. AMIN~

ermmmm. semalam ada paper OSH. our 2nd paper untuk final nh. bukak kertas soklan, rasa mcm nak nanges. bukan nanges terharu sebab boleh jawab, tapi nanges sedeyh sbb soklan dia berkaitan ngan fizik. huhuhuhuhu. mane ingat dah. 1st year dulu last blaja fizik. nh lah akibatnya blaja untuk exam semata2. huk huk huk. tapi takpe. biarlah. dh berlalu pon.

to quote my status dekat FB kan, "orang cakap, malu bertanya sesat jalan. tapi dalam exam memang ai malu bertanya. sebab tuh lah i sesat memanjang kot?". adoi3. takpe. Jumaat petang paper EIA. seb baek EIA nh peberet subjek. malas macam mana pon suke jer baca. dalam nada gedik aku yakin berkata "ohh, i heart EIA so much!" hehehehhehehhehehe. insyaAllah, takde apa2, aku akan buat Latihan Industri dekat company EIA Consultant bulan May nh. tak sabar. dahlah company tuh kat belakang umah aku jer. jalan kaki lenggang2 bayam pon dalam 10minit paling lama berjalan. naek basikal mesti besh kan? oh sukeeee~

nh dah masok dekat nak seminggu aku tdo lepas Subuh ko tau??? 5 hari sebab sakit gigi. and sbb dah terbiasa tdo lewat, cmnh lah jadnye. aku rs aku ade masalah imsomnia. bukan nak kata malam. siang pon payah nak tdo dh. abeslah. dahlah nak LI nh.

aku abes exam 20/4. tapi aku balik Kuching only on 2/5. huaaaaaaaaaaaaaaaaa. 3/5 pulak dah start LI. seb baek LI dekat2 jer ngan umah. takdelah terasa sangat nanti bekerja. huhuhuhuhuhuhuhuu.

klah. nak membelek2 notes EIA. maybe boleh dibuat ubat tdo? heheheehhehee. ari Khamis dah. cepat jer masa berlalu kan? dah nak weekend lagi. insyaAllah, my weekend kali nh adalah dengan my family. TERUJA acik!!!! nak ajak dorang tgk cter How To Train Your Dragon 3D punye lah. hihihihihihih. comel oh comel! kami sekeluarga kan suke layan kartun~ :D ngeeeeeeeeeeeeeeeee~

selamat pagi Khamis everyone. buat keje dengan ikhlas ye. mesti hati rasa tenang. and mesti tak terasa sangat bebanan dia. kalau asik merungut, memang sendiri terasa beban :) (cakap orang jer lebih. hehehhehhhe)

p/s: rindu oh ngan kucing2 comot kat Penang sana. sekor suke tangkap Cik Lili aka Lipas, sekor ala2 gay tdo memanjang siap terlentang terkangkang2. hikkks. super comel!! dahlah kakak cakap dorang pon kadang2 tercarik2. sebab aku jer yg rajin nak melayan kerenah dorang tuh. aku kan jakun tgk kucing comel2 :P

No comments: