Monday, December 13, 2010

One last try

Hari nih mungkin last day aku open blog aku for public. Lepas nih aku nak privatekan dulu. Buat sementara waktu jer. Berapa lama? Tak tau lah. Terpulang pada mood aku.

Nih bukan tiba-tiba, tapi memang dah lama aku nak privatekan. So, hari nih insyaAllah jadi hari last. Kalau tak pun minggu nih minggu last. Then, aku akan privatekan buat satu jangka masa yang tak berapa nak sure lagi.

Nuffnang macam mana? Alaaaa, nak risau apa ngan nuffnang and traffic blog, bukannya banyak nau kan. Eheh. Lagi-lagi nuffnang, dah 2 tahun dah, gituuuu jugak. So aku dah malas amik port pasal nuffnang nih.

And to readers, aku still update blog aku, cuma aku privatekan. Bukannya aku tinggal terus. Taklah. Banyak jer nak cerita, cuma aku nak narrowkan readers aku.

So, if lepas nih blog aku takleyh nak di access, do leave me a message dekat email aku k? Bagi email korang, nanti aku buat invitation. :)

Email aku : ainshaqirahabdulaziz[at]gmail.com

Make sure ejaan betul. Hehehehhe. Selalu orang salah eja tauuu.

Btw, few days back Mama call tanya pasal ultrasound and appointment dekat breast clinic. Fuhhh, hampir terlupa. Next month appointment. Apalah result test ari tuh eyh? Tsk tsk tsk.

Oklah, apa-apa akan aku update later ya. Kalau dah takleyh masok time tuh, email aku ye :)

p/s: Private blog sebab nak bawak hati nih jauh-jauh :) Time heals all wounds, eyh?

No comments: