Tuesday, December 14, 2010

The black and white sphere thing

Ok. Aku dah mamai-mamai nih. Otak dah penat. Fenat weyh belek journal satu-satu semalaman. Huhuhuhuh. Type pun asik typo manjang. Kejap-kejap tekan delete key tuh. Adoiyai.

Anyways, lama gila aku tak amik port pasal dunia bola EPL nih. Dulu aku rajin gila tengok match memalam. Siap sanggup tengok yang online tuh. Bukan live cast, tapi yang online tuh lah. Tapi live jugak. Adoi. Tuh pun aku dah lupa namanya. Aku bukan kaki bola, tapi aku layan jugak. Lagi-lagi footballer nih ramai gila handsome, sampai boleh pitam tengok kehenseman dorang.

Haaaa. Man U menang lawan Arsenal? Ngahahahhaahhha. Kesian Arsenal. Kesian kesian kesian. Hikkks. Aku tau match pagi tadi, tapi tak dapat nak layan. Tunggu result jer. Malas nak tengok online tuh. Sebok ngan journal.

Terkejut jugak aku tengok ranking dalam EPL sekarang. Man City 3rd sekarang. Chelsea 4th. And Liverpool lak malas nak kira yang keberapa. Mata tak berapa nak nampak dah nih. Mamai. Hehehhehe. Quite surprising eyh even kalau tengok overall ranking pun. Tak sangka aku. Heheheheheh.

Anyway, congrats to Man U for getting on top again, and to Arsenal's fan, hey, jangan down-down, adat menang kalah. Hehehheheheh. Kelakar kalau tengok apa fans selalu buat. Selalu jer gaduh-gaduh manja pasal team masing-masing kan? Cute. Hahahahahha.

Oklah, morning everyone!! Have a nice day! :)

No comments: