Wednesday, December 1, 2010

Mulai hari nih, akan ada certain entry aku tuh aku buat protected. Aku nak privatekan, rasa tak best, so aku akan password protected kan most of my entries. Sebab apa? Sebab aku taknak certain orang salah anggap pasal entry aku. Nih pun sebab aku dah privatekan kejap, terus rasa tak best. Tadi baca latest entry Mummy Medina, lepas tuh terus teringat pasal protected entry. Kan elok buat protected entry berbanding nak private jer blog. Kan? Lepas tuh terus aku terfikir, macam mana Cik Epal kita dapat bertahan untuk private blog dia selama beberapa bulan. Marvellous ok Cik Epal! :) Tapi bosan jugak Cik Epal takda, tak panas dunia blogging kejap. Hehehehheehhe :D

So, lepas nih, orang yang mintak password jer boleh baca. Tuh pon kalau ada. Kalau takda pun takpa, at least aku tau cerita aku emo ke apa takdalah orang nak kepochi sangat. Hikkksss. Oh, yang mintak password pun aku tak bagi lah anony nih. Takut aku.

No comments: