Wednesday, December 8, 2010

KOPIKO

Life's pretty boring lately. Nevertheless, works are piling themselves up. It is just amusing when i thought about it. It's so irony. To be bored while doing something. Aku rasa rutin yang berulang yang buat aku bosan.

I am a nighter. I mean, i do things, in this case, works, at night. I am not productive in days. I dont know why. I guess something went wrong to my biological clock. Haihhhhhh. I have to reset them. I have only 2 more weeks before the classes start. Hmmmmm.


Basically, nih lah pemandangan desk aku malam-malam. Bersepah-sepah. Usually aku akan tido malam sebelum yang lain terjaga. Macam tuh juga aku akan stay sampai semua dah masuk tidur. Motif? Entahlah. Saja jer kot. Sekarang sebab demam and susah nak bernafas malam-malam, aku prefer stay up and buat kerja. Siang pulak aku banyak tido. Aku takdalah tido sampai ke petang. Maksud aku, pagi tuh aku tido, bangun tengah hari. Then pergi lab. Petang balik, aku buat lah apa-apa jer. Aku jarang tido petang lately. Melainkan aku rasa penat sangat-sangat. Since demam and selsema nih, selalu rasa tak cukup nafas. Huhuhuhu.

Oh, aku tak amik ubat pun. Biar sembuh sendiri. Aku malas makan ubat. Sebabnya, kalau ubat selsema tuh kan, drowsy sangat lah. Demam pulak, PCM takda pun bagi kesan. Makan tak makan gitu jugak. Hmmmmm.

Selain kerja writing tesis nih, kerja aku hari-hari pun pergi lab and feed the fishes. Cukup seminggu, masuk lab untuk tukar air dalam akuarium tuh. Selain tuh, baca jurnal jer lah. Itu lah rutin aku hari-hari. Bosan kan? Well,  aku tak boleh nak keluar selalu. Tak tau kenapa. Jadi habit dah malas nak keluar nih. Maybe sebab dah biasa. Dulu kalau keluar, mesti ada orang marah selalu keluar. So, aku pun duduk umah. Lama-lama jadi biasa. Takpa takpa. Will get myself back soon.

Ahhhhhh. Boring jer baca entry macam nih. Aku pun tak sure kenapa aku nak update. Aku rasa nak cerita apa aku tengah fikir. Bosan ok bosan! Phone buat hal. Once in few hours kena restart kan dia, baru lah ada message masuk ke apa. Yang phone satu lagi asik mati sendiri. Iskkkkk. Arghhh! PSP lak takda game baru. Aihhh. Boringlah macam nih. Siapa tahu nak download game PSP kat mana? Penat lah carik and try download tapi asik tak dapat -_-"

Oklah. Nak sambung buat kerja. Selamat kembali ke kerja masing-masing semua! :)

No comments: