Saturday, December 4, 2010

Bunuh diri?

Kan banyak dah kes bunuh diri berlaku sekarang kan? Mostly tuh remaja tak pun wanita/lelaki yang dalam lingkungan 20s and early 30s. Aku rasa kan, aku tau salah satu sebab dia.


































BOSAN!!


Ye. Bosan sampai rasa nak bunuh diri. Tuhlah aku rasa seharian hari nih. Weekend before nih sangat full, tiba-tiba minggu nih kosong gila! Tambahan lagi aku tengah demam. Badan rasa sangat-sangat tak selesa, hidung tersumbat sebab selsema (tapi still aku tak pantang minum ais, and tak makan ubat jugak..hehe) and worst of all, batuk yang datang mengejut-ngejut. Tiba-tiba jer batuk. Tengah senyap tengok movie, tiba-tiba batuk. Sekali batuk tuh rasa gatal gila pulak tekak tuh >.<"

Kerja adalah melambak haaa. Writing tesis Bab I and II tak settle mana lagi. Tapi still bukannya buat kerja boleh hilang bosan. Lagi bosan adalah. So kerja aku seharian adalah melayan movie, tengok FB dan baca blog orang, siap bukak archieve lagik ok. Bayangkan betapa bosannya aku. Ingatkan boleh distract aku lah kan so takdalah rasa masa lambat sangat berlalu. Sekali tak okk. Tetap tengok jam and terus macam "WTFish, baru 20mins berlalu ke????"

Mesti korang pun akan mula fikir benda mengarut masa bosan kan? Mula lah berangan itu ini. Tak pun mula lah dalam otak tuh dok ligat fikir camna rasa bungee jumping ke, sky diving ke. Kan? Tak ke macam nak bunuh diri tuh??

Ohhh! Silalah weekdays! Aku nak buat kerja makmal. Lagi seronok layan keli tuh haa. Tengok dorang berenang-renang. Comel ajer. Lagipun, nak keluar pun weekdays lah paling best. Sebab tak sesak ngan manusia! Hohohohohoho.


*sila klik untuk tumbesaran ye*

Hehehehhehehehhe. Sekadar gurauan di hujung minggu. Yang otak advanced sangat tuh mesti dah ke lain. :D

Cheerio! Have a fun weekend!

*pictures semua credit to Google*

p/s: Nak pergi KLIMS '10 weyh! Yang student tuh pakat pi ramai-ramai dekat PWTC. Weekdays tiket untuk student RM5 jer *sila bawak student ID*. Ada Bumblebee!!!!! Yeahhhh! Jom terjah! *nampaknya tak jadi pergi Isnin, nak buat kerja lab*

No comments: