Wednesday, December 22, 2010

Kronik!

Haihhhh. Demam makin teruk dan teruk. Malam jer naik panas badan, panas melampau-lampau. Siang tuh biasa-biasa jer. Cuma siang tuh badan sangat rasa lenguh and batuk sangat melampau-lampau.

Malam pulak, tido sampai pakai baju, seluar 2 3 lapis. Tambah lagi selimut. Kipas pun ala-ala nak mati jer taknak pusing. Pun masih kesejukan tahap melampau. Nih pun sebab cuaca sekarang yang sejuk macam London malam-malam. Slack nya takda snow ajer. Sekarang masa menaip nih pun rasa macam nak pengsan. Takut jer rasa tiap kali rasa nak terbatuk tuh. Sebab sakit sangat batuk dia. Sampaikan menangis-nangis time batuk. Haihhhhh. >.<"

Tadi pergi klinik panel. Tutup. Rasa macam nak pergi tulis dengan cat merah jer depan klinik tuh. Tiap kali aku pergi jer tutup, orang lain pergi bukak pulak. Herghhhh! Melampau!

Oklah. Mau rehat-rehat. Seharian dalam lab buat kerja. Dengan batuk tuh lagi. Ikan aku pun terkejut-kejut. Kesian jer tengok dorang. Baru nak setel-setel tido, tetiba aku batuk. Terus berenang tak tentu arah.

Aku dekat Lon-don *sebutan baku* sekarang. Jangan tak tau. Al-maklum, winter. Sejuk melampau-lampau. Huhuhuhu. Suhu cecah -limapuluhenam. Tapi snow takda. Isk isk isk. Nak krismas nih, tapi takda snow kat Lon-don aku nih. 

Tengok muka aku, mata sembap giler. Orang tegur muka aku monyok and pucat jer. Tak suka tak suka! esok pergi klinik lagi. Hopefully cepat sembuh. Tak larat. Huuuuuuw. Mak aku pun dah call berkali-kali dalam sehari sekarang. Huhuhuhuhu.

Bye!

p/s: Demam nak dapat PTPTN kot. Tapi kalau dapat pun ckit nau tinggal. Stress berganda! >.<"

No comments: