Tuesday, December 21, 2010

Dugaan

Demam lagi sekali -.-" Dahlah cuaca Malaysia, specifically, KL nih dah macam negara 4 musim. Mentang-mentang nak Krismas kan, cuaca pun sama jer sejukkkkk memanjang. Duduk pulak tingkat 15 ke atas nih, memang bertambah freezing. 

Aku rasa macam nak beku nih. Menaip pun ala-ala kejang jari-jari haaa. Demam tak teruk *mintak-mintak light-light jer lah* tapi batuknya, ya hampunnnnnnnn, rasa nak tersembur jantung bila batuk tuh. Sakit tak terkata. Huwaaaaa. Tekak ku lukaaaaaaaa T_____T

Anyway, final semester aku di UKM dah start hari Isnin lagi. Tapi kelas 1st aku adalah Rabu aka esok. 4 bulan lebih tak ada kelas, berkarat otak aku. Mau nya lambat pick up dalam kelas esok. Silap-silap menguap memanjang. Tsk tsk tsk.

Anyway, couple of days nih aku selalu nampak ayat "Put yourself first"/"Pay yourself first". Hmmm. Bila difikir-fikir balik. Memang patut pun kan. Kita sendiri jer tau apa kita lalui. So apa kita nak bagi kat diri tuh, sepatutnya memang hak kita. Peduli lah siapa nak judge pun. Alaaa, kita takkan dapat puaskan hati semua orang.

Oklah. Nak berehat. Mau tido. Tak tertahan-tahan sejuk nih.

No comments: